Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o informację dlaczego zamówiony przeze mnie towar od zeszłego tygodnia leży na magazynie i nie jest dostarczany. Wydzwaniam od piątku, najpierw byłam zapewniana, że dojedzie w poniedziałek, wczoraj otwarto sprawę, miałam dostać informacje zwrotną e-mail i cisza. Dziś dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Towar opłacony, zamówienie na firmę, a leży sobie na magazynie, bo nie ma nikogo kompetentnego kto mógłby go dostarczyć? Numer przesyłki A000H025B4. Proszę o możliwie jak najszybszą odpowiedź zwrotną.
norma
jeszcze gdybym mogła sama odebrać, jestem aktualnie rzut beretem od tego magazynu. Poziom obsługi klienta - dno ;/
@Client:46436664 przepraszamy za tę sytuację! Gdy tylko otrzymamy informację na temat tej przesyłki, damy znać w wiadomości e-mail.
proszę o jak najszybsze rozwiązanie problemu
Kiedy mogę spodziewać się dostarczenia produktu? Czy w razie gdyby towar w ogóle nie dotarł i musiałabym zrezygnować z zakupu Allegro One zwróci pieniądze Sprzedającemu? Jakby na to nie patrzeć - to nie jego wina, że towar nie dotarł do klienta