anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymuje powiadomienia, jeśli Allegro One Box, w którym mam paczkę jest niedostępny?

s146520
#7 Wielbiciel#

... oj brzydko...

W ciągu ostatniego roku drugi raz zdarzyło mi się, że gdy poszedłem po odbiór paczki z automatu Allegro, ten był nieczynny. Za pierwszym razem serwisant coś grzebał w komputerze, a dziś pucował boxy.

Odbiór paczek niemożliwy. (Póki co nie ma jeszcze ustawowego obowiązku do posiadania i noszenia ze sobą smartfona. A jak chcecie żebym odbierał z aplikacji, to mi zafundujcie odpowiedni sprzęt do niej.)

Termin odbioru przeszedł, a Szanowne Allegro nawet nie raczyło go wydłużyć, choć to z JEGO WINY nie mogłem odebrać paczki w terminie.

Dlaczego nie ma automatycznych powiadomień, że paczkomat, w którym jest moja paczka jest chwilowo niedostępny? Spamować ofertami podobnymi do tego, co oglądałem jakoś potraficie, ale powiadomić o tym, co jest NAPRAWDĘ WAŻNE, to już przekracza wasze możliwości?? Żenada.

Jakoś z paczkomatami InPost czy Orlenu nie mam takich problemów, choć korzystam z nich w większym stopniu niż z tych z Allegro i w naprawdę różnych porach.

To chyba moja ostatnia paczka odbierana z waszego paczkomatu. Nie mam czasu na zabawy w paczkomat czynny/nieczynny.

I przestrzegam czytających: jeśli do tej pory to się Wam nie zdarzyło, to nie ma gwarancji, że któregoś dnia i Wy nie odejdziecie z kwitkiem od paczkomatu Allegro. Może lepiej postawić na sprawdzone opcje dostawy?

Piotr,

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

No mnie też to wkurza. Wysyłam dzieciaki. Normalnie robią zdjęcie kodu QR i lecą z tym odebrać. A w delivery nie ma takiej opcji... Pewnie każda osoba z 4-rech w rodzinie ma mieć swoja apkę do tego samego konta, żeby paczki odbierać? Chm tylko to zdaje się niezgodne z regulaminem samego Allegro...

A z QR też pewnie byś odebrał.

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

s146520
#7 Wielbiciel#

Nie sądzę aby QR działał, bo cały front był rozbebeszony. Tylko bezprzewodowo.

Kurła. Jak poszedłem po paczkę świeciło Słońce. Teraz pada deszcz. Czy Allegro zapewni parasol?

W zasadzie to powinni na swój koszt dostarczyć ją do mnie do domu. Ja dołożyłem staranności w odbiorze. A oni są tylko od zbierania kasy?

P.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Dobrze, że za darmo można przedłużyć pobyt paczki w automacie 😉 są + i -

oznacz moderatorów

s146520
#7 Wielbiciel#

Ostatnio dwa razy prosiłem o przedłużenie jednej paczki i zostałem zignorowany. Przedłużono paczki, o których napisano poniżej/później od mojego wpisu, a mojej nie.

Więc proszę się tak nie cieszyć, bo kiedyś i Tobie nie przedłużą.

P.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@s146520 dziękuję za Twoją opinię i przepraszam za niedogodności, które napotkałeś podczas odbioru paczki z naszego Automatu. Rozumiem, jak frustrujące mogą być takie sytuacje.

Przykro mi, że nie otrzymałeś powiadomienia o niedostępności automatu paczkowego. Twoje uwagi są dla mnie cenne i przekaże je odpowiedniemu zespołowi, aby poprawić jakość naszych usług.

Doprecyzuj proszę gdzie kontaktowałeś się z prośbą o przedłużenie paczki i dostałeś odmowę? 

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

s146520
#7 Wielbiciel#

Proszę:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-one-dla-kupuj%C4%85cych/prosz%C4%99-przed%C5%82u%C5%BCy%C4...

Proszę znaleźć posty od s146520 w drugiej połowie strony.

Poniżej mojej prośby znajdzie Pan SWOJĄ odpowiedź na późniejsze posty i przedłużenie innemu użytkownikowi.

Oraz mój post do Pana, który został przez niego radośnie zignorowany.

Teraz Pan widzi??

Piotr.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@s146520 przedłużamy tutaj terminy odbioru mnóstwa przesyłek, więc jeśli do nas napisałeś a my tego nie zrobiliśmy mogę Cię jedynie za to bardzo przeprosić i zapewnić, że nie zignorowaliśmy Twojej prośby specjalnie. 

W przyszłości, jeśli będziesz miał jakiekolwiek problemy z odbiorem, możesz skontaktować się z nami tutaj, ale także z naszą infolinią pod numerem telefonu: 616 306 886 (infolinia jest dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 do 22:00), a także ogólny formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. We wszystkich tych miejscach nasi pracownicy pomogą Ci rozwiązać wszelkie problemy związane z przesyłkami w ramach Allegro Delivery. Natomiast za brak przedłużenia terminu po zgłoszeniu tutaj na Allegro Gadane jeszcze raz bardzo Cię przepraszam.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

s146520
#7 Wielbiciel#

Aha. Innymi słowy przedłużenie zależy od stanu psychofizycznego aktualnie dyżurującego moderatora. Czy raczy zauważyć naszą prośbę czy nie.  Taka loteria.

W wątku, który pokazałem nie tylko moja prośba została zignorowana.

Chyba wolę zapłacić InPostowi niż zdawać się na czyjąś łaskę. Tam to działa zawsze.

Tyle w temacie "przedłużania czasu odbioru".

P.

oznacz moderatorów