Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka A0036DH7J7, dostawa do OneBox AL035ZS1
Przesyłka miała do mnie (do OneBox) dotrzeć wczoraj, a zamiast tego widzę zapis, że zostałą zwrócona do Oddziału i nie wiadomo co się dzieje. Na Allegro suchy zapis i nic nie wiadomo co się stało i co dalej. Dobry dostawca ma swoją infolinię, adres i kontakt do czegoś co się nazywa Oddziałem - a tutaj nic "terra incognita".
Pomoc Allegro rozbudowana w opcje niczym encyklopedia świata, a jednej z najważniejszych spraw, czyli co i dlaczego się aktualnie dzieje z przesyłką - takiej możliwości pomocy już nie uświadczysz.
No i co w takiej sytuacji zrobić? Czy rzeczywiście Allegro OneBox pracuje jak w średniowieczu i byle jak? Co się dzieje? jak "złapać" kontakt? Co to za dziadowska obsługa klienta?
Czy ktoś coś wie jak zadziałać w takiej sytuacji, żeby otrzymać zamówienie?
@miecz55 Widzę, że przesyłka była gabarytowa, dlatego wróciła do oddziału. Złożyłeś reklamację, dlatego poczekaj na wiadomość od doradcy.
Kontakt z Allegro nie jest utrudniony. Wystarczy, że wejdziesz w formularz kontaktowy, wybierzesz odpowiednie kafelki i sposób kontaktu. (możesz wysłać wiadomość mailową, napisać na czacie, whatsappie, fb lub zamówić rozmowę z konsultantem)
Poza tym- jeśli napotkasz problem z Allegro One, możesz zadzwonić na infolinię 616 306 886. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach 8-22.