anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego przesyłka została zwrócona do Oddziału?

miecz55
#1 Nowicjusz

Przesyłka A0036DH7J7, dostawa do OneBox AL035ZS1
Przesyłka miała do mnie (do OneBox) dotrzeć wczoraj, a zamiast tego widzę zapis, że zostałą zwrócona do Oddziału i nie wiadomo co się dzieje. Na Allegro suchy zapis i nic nie wiadomo co się stało i co dalej. Dobry dostawca ma swoją infolinię, adres i kontakt do czegoś co się nazywa Oddziałem - a tutaj nic "terra incognita".
Pomoc Allegro rozbudowana w opcje niczym encyklopedia świata, a jednej z najważniejszych spraw, czyli co i dlaczego się aktualnie dzieje z przesyłką - takiej możliwości pomocy już nie uświadczysz. 
No i co w takiej sytuacji zrobić? Czy rzeczywiście Allegro OneBox pracuje jak w średniowieczu i byle jak? Co się dzieje? jak "złapać" kontakt? Co to za dziadowska obsługa klienta?
Czy ktoś coś wie jak zadziałać w takiej sytuacji, żeby otrzymać zamówienie?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@miecz55 Widzę, że przesyłka była gabarytowa, dlatego wróciła do oddziału. Złożyłeś reklamację, dlatego poczekaj na wiadomość od doradcy. 

Kontakt z Allegro nie jest utrudniony. Wystarczy, że wejdziesz w formularz kontaktowy, wybierzesz odpowiednie kafelki i sposób kontaktu. (możesz wysłać wiadomość mailową, napisać na czacie, whatsappie, fb lub zamówić rozmowę z konsultantem) 

Poza tym- jeśli napotkasz problem z Allegro One, możesz zadzwonić na infolinię 616 306 886. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach 8-22.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@miecz55

Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do trzech dni roboczych. Twoja przesyłka została nadana 24 listopada czyli powinna dotrzeć do 27 listopada.

A termin podany w ogłoszeniu to tylko sugestia Allegro i nie ma on żadnego znaczenia dla przewoźnika (poza tym przewoźnik tego terminu nie zna). 

oznacz moderatorów