Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór. 15 marca dokonałam zakupu śliniaków.Zapłaciłam Blikiem.Nigdxie nie ma wzmianki o zakupie moim.Ani w zakładce Moje zakupy ani w historii czy koszu.Skontaktowałam się że sprzedawcą się on nie ma potwierdzenia zakupu.Pissłam też o problemie z doradcą ale cisza .Mam potwierdzenie fokonania transakcji oraz skan rozmowy z doradcą.Nie diem już co robić .
@Client:102911381 najpewniej dokonałaś zakupu z innego konta.
@Client:102911381 czy ktoś Ci podesłał link?
@pinsplash na śliniaki? 🙂 Pewnie jak pisze @komis-bell , inne konto.
@Crow_Empire A może szara strefa w handlu śliniakami to jest coś o czym nie wiemy ? 🤔😂
@Client:102911381 Na koncie, z którego piszesz, ostatni zakup jest z grudnia i nie są to śliniaki.
Podaj mi numer oferty, o którą chodzi. Sprawdzę z jakiego konta doszło w niej do zakupu.