anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dokonałam zakupu ale brak go w historii i w zakładce moje zakupy

Client:102911381
#1 Nowicjusz#

Dobry wieczór. 15 marca dokonałam zakupu śliniaków.Zapłaciłam Blikiem.Nigdxie nie ma wzmianki o zakupie moim.Ani w zakładce Moje zakupy ani w historii czy koszu.Skontaktowałam się że sprzedawcą się on nie ma potwierdzenia zakupu.Pissłam też o problemie z doradcą ale cisza .Mam potwierdzenie fokonania transakcji oraz skan rozmowy z doradcą.Nie diem już co robić .

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:102911381 najpewniej dokonałaś zakupu z innego konta. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:102911381 czy ktoś Ci podesłał link?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

@pinsplash  na śliniaki? 🙂  Pewnie jak pisze @komis-bell , inne konto.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Crow_Empire A może szara strefa w handlu śliniakami to jest coś o czym nie wiemy ? 🤔😂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102911381 Na koncie, z którego piszesz, ostatni zakup jest z grudnia i nie są to śliniaki.

Podaj mi numer oferty, o którą chodzi. Sprawdzę z jakiego konta doszło w niej do zakupu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów