Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@slawinski2 możesz pobrać raport
@slawinski2 Z ciekawości zapytam jaki konkretnie przepis mówi o tym, że sprzedający "jest zobowiązany do prowadzenia rejestru reklamacji i udostępnienia kopii dokumentu potwierdzającego wymianę."?
Piszę tylko po to aby dostać powiadomienie o odpowiedzi, ciekawi mnie ona xD
To akurat bardzo proste, żaden.
Wymiana w ramach rękojmi sprzedawcy, nie powoduje, że dwuletni termin biegnie od nowa (jest tylko przedłużenie o okres, przez jaki nie mogłeś korzystać z urządzenia). Poza tym zakup był przed 1 stycznia 2023, czyli w drugim roku od zakupu, to ty musisz udowodnić, że produkt był wadliwy w chwili sprzedaży. Owszem był taki projekt, ale nie przeszedł w komisjach sejmowych.
A tu ewidentnie okres rękojmi za wady się skończył i to jakoś na początku listopada (w zależności od tego, ile zajęła poprzednia reklamacja) 2024.