Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na ekranie paczkomatu nie ma opcji zwrotu, jest tylko nadaj i odbierz. Po wpisaniu kodu zwrotu przy opcji nadaj jest komunikat błędny numer
@ewa-t2 Kod wpisujesz jako nadawca (jesteś nadawcą zwrotu). 🙂 Kod zwrotu znajdziesz w mejlu oraz smsie z potwierdzeniem zwrotu, a także w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy. Czy upewniłaś się, że wpisujesz prawidłowy kod zwrotu? Jeśli podasz mi numer zamówienia, to wygeneruję dla Ciebie nowy kod.
nr zamówienia 90ec4ed0-d72d-11ee-8cb1-adf535b26b0c
kod zwrotu
@ewa-t2 Wygenerowałam dla Ciebie nowy kod zwrotu. 🙂
Czy ten numer mam wpisać przy nadaniu.
Przy wpisywaniu kodu wyświetla się literka "A", czy mam ją skasować i wpisać kod zwrotu?
@ewa-t2 Gdzie wyświetla się ta literka? Jeśli będziesz miała jakieś problemy z nadaniem paczki, to przedzwoń na numer 616 306 997, pomożemy nadać paczkę.