Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam to samo co wcześniej już ktoś przerabiał:
Dostałem dziś SMS'a z powiadomieniem o niedostępności punktu przesyłki z Allegro One i możliwością dodania dodatkowego punktu odbioru, niestety gdy próbuję to zrobić strona wchodzi w stan pętli(wyświetla się komunikat ,,wybierz punkt dodatkowy", natomiast od razu po wyświetleniu strona się resetuje i nie da się go kliknąć, próbowany był telefon i laptop),a czas na zmianę punktu jest do godziny 22. Co się stanie, jeśli nie uda się wybrać punktu dodatkowego i czy ewentualnie jest może możliwość poinformowania mnie, gdzie może ta przesyłka się znaleźć/czy ewentualnie zostanie ,,cofnięta"?
Dzień dobry @Bomos! Najszybciej będzie jeśli zadzwonisz na infolinię (616 306 997) podasz numer przesyłki, nr telefonu odbiorcy i wybrany punkt, możesz go podać też tutaj (ale najszybciej będzie przez infolinię).