
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
W dniu wczorajszym nadałam dwie paczki - zwroty w Allegro Box.
Po godzinie 16.00 włożyłam paczki do dwóch osobnych skrytek (podając nr telefonu i wygenerowane kody).
Paczki włożyłam, skrytki zamknęłam i do dziś brak jakiegokolwiek statusu nowego.
Nie raz nadawałam tak paczki i problemu nie było. Status na allegro nadal bez zmian 😞
Proszę o pomoc, może to awaria paczkomatu ? na ten moment zostałam bez paczek i bez możliwości odzyskania pieniędzy za nie 😞
Nie wiem jakie dane podać i czy tutaj na forum, czy prywatnie do mnie Państwo napiszą
Podaje na razie nr zwrotów jeśli to coś pomoże 7482/2023 NL93/2023
Pozdrawiam, Katarzyna

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Katarzyna_Gorka Proszę Cię o podanie numerów tych przesyłek.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Za każdym razem jak musiałam oddawać poprzez Allegro One generował się tylko kod, który pisałam na paczce o to onr
140 CC3 30 oraz 14C 80C 14
Dzis również nie jest nic w tej sprawie zaktualizowane. Proszę o pomoc 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Katarzyna_Gorka W takim razie podaj mi numery zamówień, które zwracałaś.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
8372a860-9788-11ee-a370-15a708a836f3
Dla tego zamówienia oddałam 1 z 2 rzeczy
Oraz
ccdf3750-9668-11ee-9fef-4b57484fa6cf
Dla tego zamówienia oddałam 1 z 2 rzeczy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Katarzyna_Gorka Paczki: A0009TPE76 i A0009TPBR6 mają status "nadane". Tutaj możesz śledzić ich drogę. Jeśli w poniedziałek nic się nie zmieni (paczki nie zostaną podjęte przez kuriera), daj nam znać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję. Czyli "nadana" to też nie oznacza że wyruszyła w drogę. Trochę to niepokojące. Nigdy, przenigdy tyle to nie trwało a wręcz na drugi dzień lub tego samego dnia "wyruszał w drogę". Oczywiście dam znać w poniedziałek ale już teraz wiem że jest coś nie tak. Pieniądze jakie powinnam odzyskać ze zwrotów obu rzeczy nie są małe 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem że jesteś doświadczona w robieniu zwrotów, ale opanuj się kobieto bo w sobotę i niedzielę zwykłe kurierzy nie pracują.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Doświadczona w robieniu zwrotów? A czy paczkomat służy tylko do zwrotów czy też nadania, wysyłania paczek? Chyba jedno i drugie i napisałam że nigdy to nie trwało.
Kurierzy w weekendy może nie pracują ale czwartki i piątki to chyba już tak... Wiem mam prawo się martwić jeśli paczka siedzi prawie 3 dni w skrytce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może zginęła🤔, a czy była ubezpieczona? Jak sprzedawca nie otrzyma paczki to pieniądzy nie zwróci. Mam nadzieję że prawidłowo została nadana.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko znowu zagubienie wchodzi w grę gdy paczka jest w trasie 😞 a ja ją włożyłam do skrytki, wszystko odbyło się jak zawsze podczas normalnej wysyłki i tyle. Także coś tutaj nie gra 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ponownie, mamy południe poniedziałku a status nadal nie zmieniony - to kolejna dobra kiedy z paczkami nic się nie dzieje 😞 Na zwroty mam też określony czas by paczka została wysłana do Sprzedawców, co w te sytuacji mam zrobić, gdzie jeszcze szukać pomoc 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Katarzyna_Gorka poprosiliśmy już o interwencję kuriera i podebranie przesyłek, nic więcej nie musisz robić.
Czas na zwrot przesyłki do sprzedającego nie minie, poza tym widać w systemie, że nadałaś je 14.12.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oki to dziękuję bardzo za interwencję. Czekam zatem na kolejny krok, tym razem ze strony kuriera czyli odebranie paczek.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A0009TPE76 - ma status że dotarła do Sprzedawcy
A0009TPBR6 - Przesyłka przyjęta od kuriera przez magazyn - co to oznacza ? czy ona została gdzieś tymczasowo odesłana na magazyn ? co dalej z nią będzie - pierwszy raz mam taką sytuację, takie statusy. Już myślałam że sprawa będzie zakończona a tu ciąg dalszy sprawy 😞
Czy mogą mi Państwo wyjaśnić co powyższy status oznacza i czego się dalej spodziewać ?
Dziękuje !

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Katarzyna_Gorka Druga przesyłka została dostarczona wczoraj już po Twoim zgłoszeniu.
Moderatorka