anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie polecam

Dorkow41
#7 Wielbiciel#

Nie polecam. Przesyłka utknęła i mam czekać nie wiem ile na załatwienie sprawy. A0000Y7Z83.

Zamówiłam przedmiot, który miał dotrzeć do mnie  2.08.2023 r. Z informacji o przesyłce wynika, że od 31.07. leży  w magazynie. Telefon z prośbą o podanie terminu dostawy 3.08.23 . Kolejny telefon 4.08.2023, bo ze strony przewoźnika brak kontaktu. Uzyskałam informację, że mam czekać a ile nie wiadomo. Nie skorzystam już z tej opcji dostawy.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

109 do 1 ... jeśli mi się nie popićkało 🤔

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Liczysz posty negatywne kontra pozytywne o tej metodzie czy tylko mi się wydaje???

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@NipponShorty to jest wahadełko , bo bardzo się waham nad decyzją czy od września pozostać w smart czy hmmm... zlać i pokukać czy wypali opracowywany od miesięcy systemik sprzedaży tylko z płatnymi przesyłkami  ,duża cyfra to argumenty przeciw , a jedynka to to ,że blisko 70% aktualnie sprzedaję w smarcie i jakoś nie widzę więcej argumentów za .

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria w tej proporcji to raczej huśtawka gdzie po 1 stronie jest stado wielbłądów, a na drugim końcu maleńka mróweczka z napisem smart.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria @kostas11 od kiedy liczycie 🙂 ?

 

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@NipponShorty  napisał(a):

@mdrogeria @kostas11 od kiedy liczycie 🙂 ?

 


Max kilka dni, bo coś mało tych punktów na "negatyw"

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

I słusznie. Nikt z nas nie poleca. Ale też klienci nie wchodzą tu przed skorzystaniem z cudnych allegrowych udogodnień i potem jest jak jest. Wszyscy na tym tracą. Kupujący wnerwieni. Sprzedający często ze zniszczoną opinią tylko dlatego że muszą to dodać żeby móc smartem wysyłać. Jest szansa, że jeszcze dojdzie. To potrafi na tydzień wsiąknąć w czarnej dziurze.

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@Dorkow41 przykro nam, że masz negatywne doświadczenia z naszą metodą dostawy. Wyjaśniamy tę sprawę i damy znać w wiadomości e-mail, w sprawie nr 35066274. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Allegro_One ameryki nie odkryliście z 50 % osób korzystających ma takie odczucia, podeślijcie kogoś z zarządu, decyzyjnego do kilku wątków, może zmienią zdanie na temat przymusy tej metody to będziecie mieć czas na dopracowanie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Dorkow41
#7 Wielbiciel#

Nie polecam. Przesyłka utknęła i mam czekać nie wiem ile na załatwienie sprawy. A0000Y7Z83.

Zamówiłam przedmiot, który miał dotrzeć do mnie  2.08.2023 r. Z informacji o przesyłce wynika, że od 31.07. leży  w magazynie. Telefon z prośbą o podanie terminu dostawy 3.08.23 . Kolejny telefon 4.08.2023, bo ze strony przewoźnika brak kontaktu. Uzyskałam informację, że mam czekać a ile nie wiadomo. Nie skorzystam już z tej opcji dostawy.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria ile to już onebox 109 do 1?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael  pewnie nie łapę kolejności , ale wg wyliczeń 111 do 1 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

O ile się nie mylę, to allegro one obsluguje firma UPS, więc nie ma się co dziwić, wystarczy poczytać opinie. Ja osobiście dwa razy korzystałem z UPS i zawsze były problemy, więc ta firma i wszystko co z nią związane dla mnie osobiście już nie istnieje.

oznacz moderatorów