Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja przesyłka A0009JXQY5 gdzieś utknęła - mogę jedynie skontaktować się ze sprzedającym.
ALEGRO ONE - jako przewoźnik jesteście stroną w procesie zamówienia, a skrzętnie ukrywacie kontakt z wami dla klienta końcowego.
Chciałbym wiedzieć co i jak z moją przesyłką - wybieram was jako ekspresowego dostawcę i na tym mi zależało składając zamówienie. Chciałbym znać konkretny status przesyłki - nie zamawiam dla rozrywki tylko w konkretnym celu.
@Client:42264899 przesyłka dzisiaj powinna do Ciebie dotrzeć.
Można się z nami skontaktować na wiele sposobów jesteśmy tutaj na forum, możesz zadzwonić na naszą infolinię (nr tel. 616 306 997) lub napisać za pomocą formularza.
Świetnie - dzięki, tak też zrobiłem- zachowam kontakt na przyszłość i pewnie się przyda dla innych bo w apce allegro czy na stronie jest to poukrywane. Dzięki za info w sprawie przesyłki - jednak "powinna" to być u mnie 14 grudnia. A dziś może się pojawi - ale jak widzę pewności nie ma.
19.12.2023 - "powinna" przesyłka nie dotarła - także dziękuję za kolejne rozczarowanie jakością obsługi.
@Client:42264899 Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową w tej sprawie