anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opoźniona przesyłka - według statusu po stronie przewoźnika - brak możliwości kontaktu.

Client:42264899
#7 Wielbiciel#

Moja przesyłka A0009JXQY5 gdzieś utknęła - mogę jedynie skontaktować się ze sprzedającym.

ALEGRO ONE - jako przewoźnik jesteście stroną w procesie zamówienia, a skrzętnie ukrywacie kontakt z wami dla klienta końcowego.

Chciałbym wiedzieć co i jak z moją przesyłką - wybieram was jako ekspresowego dostawcę i na tym mi zależało składając zamówienie. Chciałbym znać konkretny status przesyłki - nie zamawiam dla rozrywki tylko w konkretnym celu.

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@Client:42264899 przesyłka dzisiaj powinna do Ciebie dotrzeć. 
Można się z nami skontaktować na wiele sposobów jesteśmy tutaj na forum, możesz zadzwonić na naszą infolinię (nr tel. 616 306 997) lub napisać za pomocą formularza

oznacz moderatorów

Client:42264899
#7 Wielbiciel#

Świetnie - dzięki, tak też zrobiłem- zachowam kontakt na przyszłość i pewnie się przyda dla innych bo w apce allegro czy na stronie jest to poukrywane. Dzięki za info w sprawie przesyłki - jednak "powinna" to być u mnie 14 grudnia. A dziś może się pojawi - ale jak widzę pewności nie ma.

 

oznacz moderatorów

Client:42264899
#7 Wielbiciel#

19.12.2023 - "powinna" przesyłka nie dotarła - także dziękuję za kolejne rozczarowanie jakością obsługi.

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:42264899 Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową w tej sprawie 

oznacz moderatorów