Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 08.08 w godzinach wieczornych została zamówiona przeze mnie paczka do skrytki one box, termin dostawy był na sobotę, niestety sprzedający paczkę finalnie nadal dopiero dziś, a termin dostawy zmienił się na wtorek, potrzebowałem tej paczki na sobotę a przez sprzedającego paczka dotrze do mnie dopiero po pięciu dniach, dodam tylko ze usługa dostarczenia do one box kosztowała mnie aż 30 zł.
Da się coś zrobić dalej w tym kierunku?
@Client:95847788 Cześć. W tej sytuacji możesz nie odbierać paczki i wróci ona wówczas do sprzedającego.
Możesz również założyć dyskusję ze sprzedawcą. W szczegółach zamówienia kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.