Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po nadaniu paczki przez sprzedającego oraz przekazaniu przesyłki przez kuriera do magazynu, status przesyłki utknął na etapie: Powtórne awizo. Co to oznacza?
@Bom-bel, podasz numer tego zamówienia? Powtórne awizo oznacza, że potrzebujemy Twojego adresu domowego. Być może wybrany przez Ciebie automat paczkowy jest niedostępny.
Numer zamówienia to: d0a00520-6786-11ed-9601-d5f37b76177c
Dzień dobry, W jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot kosztów przesyłki? Przesyłka jest w drodze od 21.11.
W czwartek 24.11 miałem telefon od Allegro że przesyłka zostanie dostarczona bezpośrednio na adres domowy i kurier będzie się ze mną kontaktował.
Dziś jest już 29.11, kontaktu od kuriera nie było żadnego do tej pory. Mija już ponad tydzień a produktu nadal nie otrzymałem i nie wiem kiedy mogę się go spodziewać. Nie jest to dostawa za którą powinienem płacić.
@Bom-bel, przepraszam Cię za tę sytuację - nie powinna mieć ona miejsca. Natomiast skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem i paczka jest w doręczeniu. Dziś znajdzie się w automacie paczkowym przy ul. Ananasowej 58.
Wyjaśniamy jeszcze, z czego wynika to opóźnienie, za które najmocniej Cię przepraszam.
@mr_omaCieszę się że sytuacja (miejmy nadzieję) zostanie wyjaśniona. Niemniej proszę o informację w jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot kosztów przesyłki.
@Bom-bel, rozumiem Twoje rozczarowanie. W ramach rekompensaty przyznaliśmy Ci Monety.