Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tytułem wstępu nadmienię, że do tej pory korzystałem z Allegro Smart współpracującego z Inpostem ponieważ ceniłem sobie jakość obsługi Paczkomatów Inpost i przede wszystkim SZYBKI czas dostawy który wynosił 1-2 dni.
W ostatnim czasie zdecydowałem się skorzystać z opcji One Box od Allegro z uwagi na brak innej metody wysyłki w pakiecie za darmo u sprzedawców u których zakupiłem produkty.
W tym momencie pojawia się problem, obie paczki zamówione kolejno:
@elkotlarko, najmocniej przepraszamy za tę sytuację - wyjaśniamy ją.
@elkotlarko, sytuacja wynika z awarii automatu paczkowego - przekierujemy paczki na Twój adres. Jeszcze raz przepraszamy za opóźnienie!
@Allegro_One No przecież to logiczne 🤣!
W przypadku awarii automatu paczkowego najlepiej wysłać awizo, a jeszcze lepiej awizo powtórne. Dopiero potem, po interwencji adresata, przekierować paczki na jego adres.
A że ta logika to raczej logika Kalego... to już inna sprawa 🙃
Ja uwielbiam te zielone one-boxy, ale z nich nie korzystam; nie wiem dlaczego 🤣😂🤣
Omijaj te paczkomaty i sklep Allegro jak tylko się da, same problemy.😁
Za takie wypowiedzi zapewne otrzymam "punkty karne" od Allegro.
Ale poczytaj sobie ile jest problemów z paczkomatami Allegro One i OSA - Oficjalny Sklep Allegro.
Pozdrowionka.