anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powtórne otwarcie

Client:57894922
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,reklamowałam przesyłkę,bo brakowało jednego produktu.Sprzedawca błyskawicznie zareagował,przeprosił i miał wysłać tylko brakujący produkt.

Z wiadomości dzisiaj przesłanej wynika,że jedzie ponownie cała,kilkuproduktowa przesyłka,zresztą bardzo ciężka.Nie potrzebuję towaru podwójnego,tylko produkt za który zapłaciłam.

I stąd pytanie.Jeżeli otworzę skrytkę i okaże się,że to mała moja paczuszka,to ok,zabieram i nie ma tematu,ale jak się mam zachować,jak w środku będzie wielka paka,na bank jej nie doniosę do domu.Mam na miejscu ją rozpakować,wziąć za co zapłaciłam,a resztę zostawić i powiadomić sprzedawcę,czy zamknąć i nie odbierać i czekać na dobrą przesyłkę…To znowu czas,bo weekend przedłużony,a ja potrzebuję produktu i latanie 3 raz po paczkę.

Co mam zrobić, żeby np.allegro nie obciążyło mnie kosztami zwrotu?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:57894922 Na 99% procent w paczce będzie tylko ten jeden brakujący produkt.

Wiadomość o tym, że "jedzie ponownie cała,kilkuproduktowa" przesyłka to automatyczne powiadomienie jeśli sprzedający dodał numer listu przewozowego do zamówienia.

System traktuje to jako nadanie całego zamówienia i wysyła powiadomienie.

Poza tym - najlepiej będzie zapytać o to bezpośrednio sprzedającego 😉

oznacz moderatorów

Client:57894922
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za poświęcony czas na odpowiedź 🍀,ślę serdeczności.

oznacz moderatorów