Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient twierdzi że nie otrzymał powiadomienia o tym e przesyłka jest w automacie. nr przesyłki ALE00009B7DFE7F
Status:
@remaldystrybucja jak możemy Ci pomóc?
skoro to onebox to chyba można sprawdzić czy dostał info o paczce w automacie np email/sms czy co tam w tej usłudze rozsyłacie
@az1rael zawsze rozsyłamy kody odbioru, ale jeśli mimo tego kupujący twierdzi, że go nie dostał to nie mamy tutaj za bardzo możliwości działania, bo paczka jest już w drodze powrotnej.
ja wiem że rozsyłacie chodzi o sprawdzenie czy kod został wysłany, sprzedawca wszak nie odpowiada za konfigurację urządzenia kupującego i nie jest to jego winą że ten nie odebrał paczki czyli nie wywiązał się z umowy. Kupujący nie może mieć więc zastrzeżeń do realizacji usługi dlatego sprzedawcy przydałby się log data i godzina wysłania powiadomienia
chciałbym informację kiedy, na jaki nr tel bądź adres email zostało wysłany kod odbioru. Klient twierdzi że nie otrzymał takiego powiadomienia. W tej chwili status przesyłki to:
@remaldystrybucja nadałeś w maszynie czy kurier zabrał, bo taki komunikat jest jak im do skrytki nie wejdzie ?
A po drugie mają trochu bałagan z tymi statusami 😞
nadane w maszynie
@remaldystrybucja mój błąd, przepraszam za błędną informację w poprzedniej wiadomości. Sprawdziłam dokładnie historię tej przesyłki i paczka nie została ostatecznie umieszczona w skrytce, stąd też kupujący nie otrzymał komunikatu z kodem. Status "odbiorca odmówił przyjęcia" to błędny status, który wbił kurier przy problemach z umieszczeniem paczki w automacie. Kurier jeszcze dziś powinien podjąć drugą próbę doręczenia paczki do maszyny, dlatego jeżeli kupujący nie otrzyma kodu, poproś go proszę o kontakt z nami. Będziemy to wyjaśniać. Niemniej jednak jeszcze raz przepraszam za błędną informację w poprzedniej wiadomości.