Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zgłosił problem z przesyłką Allegro One, zamówił 11 grudnia, my nadaliśmy paczkę 12 grudnia w Allegro Box, 13 grudnia zmieniła status na 'w drodze' i do tej pory klient nie otrzymał paczki. Numer paczki - ALE00004A92AC79
Czy można uzyskać jakieś informację lub nawiązać kontakt z przewoźnikiem? Klient oczekuje od nas informacji, a niewiele ich mamy.
@GYMWEAR_pl Kupującemu należy się towar i to wiesz ale zapytajmy, może ktoś coś wie: @Allegro_One
@GYMWEAR_pl wyjaśniamy sprawę tej przesyłki, gdy tylko otrzymamy odpowiedź od przewoźnika, damy znać.
Czy udało się uzyskać jakąś informację?
Nie martw się, mnie po około 2 tygodniach trzymania na magazynie zwrócili do nadawcy, a na reklamację odpowiedzieli że została przecież dostarczona i to zgodnie z zapisem regulaminowym, na który mają 30 dni, szkoda, że dostawa odbyła się nie do adresata, 😀
Czy można uzyskać prawdziwy numer paczki, a nie ten wygenerowany przez Allegro?