anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką kurier Allegro One

xandree
#7 Wielbiciel#

Po raz pierwszy zdecydowałam się na wybór kuriera Allegro One, ponieważ bardzo pilnie potrzebowałam dostać lekarstwa i suplementy, które kupiłam, a miało to się stać na drugi dzień.

Kurier miał dostarczyć paczkę w sobotę 2.12, cały dzień na niego czekałam. Wg Allegro, kurier dostarcza przesyłki do 22:00, stąd po 22:00 stwierdziłam, że dziś już nie przyjedzie i wyszłam na jakiś czas z domu. Ten o 22:23 (!) zadzwonił, niestety nie zdążyłam odebrać. Minutę później oddzwoniłam, ale już nie odebrał. O 22:26 zdecydowałam się zadzwonić ponownie, ale tym razem odrzucił moje połączenie. Napisałam mu jeszcze szybko sms, by w razie czego przesyłkę zostawił pod drzwiami, bo ja będę w domu za ok. pół godziny. Bo myślałam, że - z uwagi na porę - zanim przyjedzie, zechciał zadzwonić wcześniej by sprawdzić czy jestem na miejscu, czy nie śpię, w końcu już późno, niektórzy kurierzy dzwonią na telefon zamiast domofonem z obawy by np. nie zbudzić dzieci (a przynajmniej tak słyszałam).

Jak tylko wróciłam do domu, sprawdziłam na stronie Allegro: w szczegółach zakupu komunikat "Problem z przesyłką", po wejściu w pełną historię przesyłki ostatni komunikat z 22:27 "Awizo". Z 22:27, a więc już po moich próbach kontaktu z kurierem, gdy odrzucił moje połączenie. Oczywiście nie mam żadnych pretensji do kuriera, o ile to system Allegro wymusza na nich pracę do tak późnych godzin, mimo że samo Allegro pisze o doręczeniu do godz. 22:00.

Rozumiem także, że cały grudzień to gorący okres dla wszystkich, niemniej jeśli wiadomo jest, że przesyłki się nie dostarczy do tej 22:00, to wcześniej powinno się kontaktować z oczekującym paczki, a nie dzwonić już po rozpoczęciu ciszy nocnej, kiedy już nikt się kuriera nie spodziewa, a później odrzucać połączenie i wypisywać awizo. Jeśli macie za mało kurierów bądź nie wyrabiają ze wszystkim, to zatrudnijcie ich więcej, żeby dalej móc deklarować przesyłkę następnego dnia. Moja kolejna propozycja to zaktualizowanie opisu, że kurier może być nawet o 22:23, ale już dwie minuty później będzie nieosiągalny.

Oczywiście Bogowie raczą wiedzieć co to jest to "awizo", bo tradycyjnego awizo w formie skrawka papieru próżno szukać ani pod wycieraczką, ani w skrzynce pocztowej ani gdziekolwiek indziej.

Z uwagi na to, że jutro niedziela, kurier będzie miał pełno prawo nie odbierać telefonów ode mnie (a i mnie głupio byłoby dzwonić), ale ja nie wiem gdzie w tej chwili jest moja przesyłka: czy trafiła do jakiegoś punktu czy może jest z kurierem, który będzie podejmował kolejne próby jej doręczenia od poniedziałku, nie wiem czy dojdzie na czas i czy nie powinnam teraz kombinować z szybkim zdobyciem tych samych produktów z innego źródła - bo nie mogę przerwywać rozpisanego mi protokołu.

Bardzo proszę o informację co z przesyłką nr A0008HNO55 i kiedy mogę się spodziewać jej doręczenia.     

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@xandree Przekazałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xandree
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za zgłoszenie sprawy i za poświęcony czas. Dostałam maila w tej sprawie z potwierdzeniem, że paczka rzeczywiście została awizowana bez próby doręczenia jej.

Niestety więcej nie zdecyduję się na usługi kurierskie Allegro One i będę odradzać każdemu.

oznacz moderatorów