Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dnia 21 kwietnia br. otrzymałem SMS'a odnośnie przesyłki (numer zamówienia: fd112fa0-db97-11ed-9323-291d83b87b56m nr przesyłki: ALE00008093EBD1), że wybrany punkt jest niedostępny i że możesz wybrać dodatkowy punkt.
Wyznaczyłem punkt, ale mimo to wchodząc w allegro w statusie widnieje informacja że "Przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego".
Wchodząc ponownie w link do przekierowania paczki otrzymuję informacje "Zapisaliśmy punkt <adres punktu>, Przewidujemy, że przesyłka będzie gotowa do odbioru w następnym dniu roboczym".
Od tego czasu paczka jakby utknęła w magazynie. Czy można prosić o zweryfikowanie zamówienia ?
@jarowojtas Prosimy o cierpliwość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, kiedy uzyskamy więcej informacji na ten temat.
@Allegro_One, Dzień dobry, czy wiadomo już coś więcej ?
@jarowojtas niestety nie mamy jeszcze informacji od przewoźnika, musimy poprosić Cię o cierpliwość, gdy tylko otrzymamy odpowiedź poinformujemy Ci w wiadomości e-mail w sprawie nr 32899593.
@Allegro_One Dzień dobry, czy coś się ruszyło dalej ? Bo trochę długo to trwa jak na przesyłkę za 30 zł...
@jarowojtas za chwilę otrzymasz od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę i postępuj zgodnie z instrukcją naszego pracownika 🙂