Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
zachciało mi się z ciekawości przetestować OneBox... Przesyłka ALE00002410BDC6 nadana szybko (04.08), dziś rano status "Powtórne awizo", potem kolejny "Przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego" i cisza. Nic do mnie nie przyszło, sam sprawdziłem... Co dalej? Sprzedawcy zgłosiłem.
Dzięki z góry za pomoc.
Pozdrawiam
PS. Testy uznaję za udane, wracam do inpostu...
Ciekawość to pierwszy stopień do problemów ale dobrze że w porę cię oświeciło .
@duniol Dziękujemy za numer przesyłki, skontaktujemy się w tej sprawie z UPS. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią mejlową.
Dzień dobry, mam podobny problem z moją paczką - czeka na wyznaczenie punktu alternatywnego.
Numer przesyłki: ALE000024E4262A
Proszę o informację co mogę z tym zrobić.
Z góry dziękuję
@evelka-ona mieliśmy dziś problemy techniczne z nadawaniem przesyłek przez Allegro One, stąd ten komunikat, skontaktujemy się z przewoźnikiem, aby nadali przesyłkę ponownie, a jeśli się nie uda to zadzwonimy do Ciebie z prośbą o podanie adresu i dostarczymy przesyłkę na wskazany adres 🙂
Dzień dobry,
Dzisiaj status przesyłki zmienił się na powtórnie avizowano, a mąż jest cały czas w domu bo pracuje zdalnie i nikt do drzwi nie dzwonił ani avizo nie ma w skrzynce.
@evelka-ona dziękuję za informację. Wyjaśniamy to z przewoźnikiem, są to problemy po ich stronie, więc musimy zaczekać na odpowiedź od nich. Jeśli nie będą mogli dostarczyć przesyłki do automatu poprosimy o przekierowanie na Twój adres.
Dzień dobry,
W takim razie czekam na informacje zwrotna od przewoźnika/allegro/Pani czy finalnie paczka zostanie doręczona do automatu OneBox czy na mój adres.
Pozdrawiam
Evelka
@la_nika przykro mi to pisać ale jest prawie 16:00 w piątek przed długim weekendem i żadnego update'u statusu paczki ani innego kontaktu nie ma w związku z moją paczką.
Niestety moje wrażenia z korzystania z usługi allegro one box nie należą do zbyt dobrych. Jestem zawiedziona... 😞
@evelka-ona przepraszam, że czekałaś na odpowiedź! Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość e-mail, znajdziesz ją po wpisaniu numeru sprawy 25408504 w wyszukiwarce skrzynki odbiorczej.
Docelowy automat paczkowy jest w trakcie naprawy, dlatego w odpowiedzi na naszą wiadomość (w sprawie 25408504) podaj proszę adres do wysyłki.
Gdy tylko otrzymamy od CIebie odpowiedź, przekierujemy przesyłkę na podany adres.
Jeszcze raz przepraszam za te trudności!
Dzień dobry,
Moja paczka, o której pisałam na samym początku została nadana 9 sierpnia. Mamy już 18 sierpnia a ja nadal nie wiem co się z nią dzieje. Od 11 sierpnia nie zmienił się jej status. Czy szanowne allegro jest w stanie zlokalizować tą paczkę i podać informacje kiedy w końcu ją dostanę? Czy już jej nie dostanę i mam czekać na zwrot kosztów???
Pozdrawiam,
Evelka
@evelka-ona najmocniej przepraszam za tą sytuację!
Przesyłka została przekierowana zgodnie z tym co napisaliśmy w sprawie nr 25408504 na Twój adres. Otrzymaliśmy odpowiedź, że powinna do Ciebie dotrzeć do jutra.
Cześć, mam podobny problem z numerem przesyłki ALE000025304684, jest możliwość dowiedzenia sie chociaż kiedy będzie do odbioru?
Zaczyna się długi weekend, chce sie gdzieś wyjechać, a nie wiadomo co się dzieje z paczką
Pozdrawiam,
Aleksandra
@kapitan-idzia skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem w tej sprawie, ale jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Mam jednak powody podejrzewać, że zostanie dostarczona dopiero po długim weekendzie, dlatego na Twoim miejscu skorzystałabym z możliwości wyjazdu.
Przepraszam za te trudności.
Nie ma sprawy, bardzo dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!
Ja mam taki sam problem. Przesyłka: ALE00002595DEE4 - nadana 12.08 - a dzisiaj od godziny 12ej status przesyłki się nie zmienił - nadal widnieje informacja:
Nie mogę jej nigdzie znaleźć, a bardzo mi zależy na czasie.
@Lacrimosi_40 automat paczkowy był serwisowany, w takiej sytuacji dziś powinna zostać podjęta kolejna próba doręczenia. Wyjaśniamy jeszcze z przewoźnikiem czy dziś przesyłka zostanie dostarczona. Damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź!
@Lacrimosi_40 otrzymaliśmy odpowiedź od przewoźnika. Przesyłka została doręczona przez kuriera w dniu 17/08/22 do punktu AL078EL1 pod następującym adresem:
JAROSLAWA HASKA 1
LODZ 92-502
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia!
Dzień dobry, mam taki sam problem, przesyłka w drodze od 12 sierpnia, przewidywany czas dostawy w dniu zakupu - 16 sierpnia.
Numer przesyłki: ALE0000258FC91C
Co mam zrobić dalej? Pozdrawiam.
@Client:86240114 wyjaśniamy to z przewoźnikiem, poinformujemy Cię gdy otrzymamy odpowiedź!