Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Pierwszy raz zdecydowałem się na przesyłkę z paczkomatem allegro i od razu rozczarowanie. Wieczorem otrzymałem powiadomienie, że paczka czeka w paczkomacie. Na drugi dzień żona podjechała do paczkomatu aby ją odebrać. Po otwarciu skrytki okazało się, że jest pusta. Żona jeszcze raz spróbowała odebrać przesyłkę - w nadziei że za pierwszym razem otworzyła się błędna skrytka - niestety i tym razem po podaniu kodu otworzyła się ta sama pusta skrytka. Będąc jeszcze przy paczkomacie zaznaczyła w aplikacji, że w paczkomacie nie było przesyłki. Złożyłem reklamację poprzez formularz na stronie allego jednak otrzymałem wiadomość, że to nadawca przesyłki powinien się do nich zgłosić aby złożyć reklamację. Sprzedawca tak zrobił i otrzymał informację, że według regulaminu przesyłkę można uznać za zaginioną po 30 dniach! A do tego czasu nic nie może zrobić!
Jak dla mnie tragiczne podejście do sprawy ze strony allegro. Sytuacja rodem jak z Poczty Polskiej. Przecież można sprawdzić zapisy z kamer paczkomatu albo sprawdzić czy paczka nie została "cofnięta" przez kuriera na bazę - czytałem, że tak też się zdarzało. Nie chce mi się wierzyć, że mam teraz czekać 30 dni żeby złożyć ponownie reklamację. Co polecacie zrobić w tej sytuacji?
@Ziutasmen poczytaj forum, zanim zamówisz coś do OneBoxa. Cóż uczysz się na błędach.
@Ziutasmen każdy przewoźnik ma w takiej sytuacji 30 dni 😞 Sprzedawcy też nie zmusisz do wysyłki towaru bo on ma w systemie że zostało odebrane, pozostaje poczekać 🙂