Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wpisaniu kodu odbioru otworzyła się pusta skrytka. Od razu na ekranie paczkomatu wybrałam opcje pomoc i zgłosiłam brak przesyłki.
Otrzymałam poniższego e-maila:
Cześć Magdalena,
Kontaktujemy się z Tobą, ponieważ otrzymaliśmy zgłoszenie o braku przesyłki A0002N7JB1.
Skontaktowaliśmy się ze sprzedającym i przekazaliśmy instrukcję dotyczącą złożenia reklamacji.
W tej sytuacji sprzedający jest zobowiązany, aby ponownie nadać do Ciebie przesyłkę lub zwrócić środki.
Sprzedający kontaktował się w tej sprawie i poinformował mnie że po odnalezieniu przesyłki dostanę nowego smsa do odbioru i w temacie dalej nic nie wiadomo.
Nie mam ani środków ani przesyłki ani odpowiedzi od allegro w mojej sprawie.
Co mogę jeszcze zrobić ?
@miuuukrg widzę, że przesłałaś do nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc poczekaj proszę jeszcze na odpowiedź. Nasz zespół zweryfikuje sprawę Twojej przesyłki i na pewno otrzymasz od nas informacje zwrotne.
@miuuukrg co możesz zrobić ?
w bieżącej sytuacji czekać na wyjaśnienie
a na przyszłość .... pomyśl o wyborze bardziej zaufanego przewoźnika bo otrzymane monety od One nie zrekompensują Ci stresu i opóźnienia w dostarczeniu przesyłki .
30 dni to GO!
Walnąłem się 40 dni to GO!
@miuuukrg Nie musisz czekać 30dni, otwórz dyskusję ze sprzedającym, niech sobie On czeka te 30dni, Tobie się należy towar.
Nie pisałem tego do założyciela tematu. Wyraźnie wywołałem kogoś innego. Nie mieszaj.
@serwis-texas A ja do Ciebie także, więc...?😁