Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja żona zamówiła w Krakvet produkty z dostawą w allegro one 6.9.2025.Do dzisiaj produkty nie dotarły. Na koncie allegro wyświetla się „problem z przesyłką” Paczka początkowo była przekierowywana do innego paczkomatu a przy próba odebrania z paczkomatu była nieudana (pojawia sie komunikat jak na zdjęciu - załącznik) Sprawa była reklamowana na allegro bezskutecznie ….Allegro podobnie jak sprzedawca nie widzi problemu, „dyskusja zakończona” pomimo ze produkt nie dotarł. Prawdopodobnie przesyłka zaginęła albo została błędnie umieszczona.
Co robić? UOKIK?
Dzięki za szczegółową i merytoryczną odpowiedź? O tym że otworzono one box napisało allegro nie wiem na jakiej postawie, ale w „ systemie” tego ja nie widzę.
Mojej żonie nie udało się otworzyć one boxa bo wyświetlał się za każdym razem błąd „ wpisz poprawny kod odbioru lub numer telefonu”