Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomocy!
Nie wiem co mam zrobić: (
Sprzedawca twierdzi, że otrzymał w zwrocie zupełnie inny towar niż ja wsadziłam. I co teraz mam zrobić?
@patilandia złożyć reklamację u przewoźnika bo może paczki pomylił. Czym to było wysłane i co to za towar był, co doszło? różnice w gabarycie paczki? etc? zawsze można na policję zgłosić później bo może i tak być że to nie pomyłka i ktoś podmienił
Nie pomyliłam paczek, wysłałam Smartem, była to biżuteria, sprzedawca twierdzi, że paczka jest moja tyle, że nie zawartość jest inna. To była biżuteria artystyczna.
@patilandia są 2 możliwe opcje
1. pomyliłeś zwracane paczki czyli pomyłkę trzeba naprawić
2. przewoźnik pomylił paczki i tu należy złożyć reklamację .
@patilandia Paczka cała? kod i opis na paczce się zgadza? zwrot ze Smartem?
Podobno paczka jest cała, kod się zgadza.
Sprzedawca twierdzi, że zawartość jest inna. Sprzedawca, ma tak jak ja, same pozytywne komentarze.
ZwrOT był Smartem.
Po odstąpieniu od umowy zakupu zwrot, strona jest teraz Allegro i sprzedający, jeżeli sprzedający uważa że jest cos innego to niech to on składa reklamację. Chociaż jak masz dowody że paczka cała i ta sama to "dziwne".
A co w tym dziwnego?
Dwa ostatnie zwroty i dwa razy nie mój towar. W jednym przypadku Klient nie protestował, a w drugim Allegro wypłaciło odszkodowanie (nie obciążali mnie, bo na nagraniu widać, że nie ma numeru serii, który drukuje firma Maxell). Od kilku miesięcy wszystkie zwroty nagrywam.
I nie jest to pierwszy taki przypadek.
Bardzo dziękuję, ja już też będę nagrywać.
Ale ta paczka a w środku coś innego?
Tak dokładnie, opakowanie się zgadza a zawartość nie. Rozmawiałam ze sprzedawcą i on mówi, że paczka jest cała.
@MikroLITY Czytam, paczka ta, cała nie uszkodzona a w środku inny towar- to nie dziwne?
Dla mnie to jest bardzo dziwne! I pierwszy raz mam taką historię 😞
Pytanie czy etykietę naklejał nadawca czy kurier. Jeżeli na paczce był tylko numer zwrotu to na podstawie numeru zwrotu firma kurierska nakleja etykietę. Jeżeli zwrotów było w danym dniu więcej to być może powstała pomyłka podczas przyklejania etykiet.
Pytanie: czy sprzedawca wysłał zdjęcie paczki? Jeżeli nie to warto sprawdzić czy paczka, którą dostał sprzedawca to paczka, która została przez Ciebie wysłana.
@Puzonix Zgoda o ile było więcej takich samych (identycznych)paczek!
nie jest dziwne. wsadizlas paczke bez naklejania etykiety, bo tak to działa w smarcie. moglas na niej nie pisać nic i wlozyc do paczkomatu. kurier wyjmuje paczke bez adresata i klei swoja etykiete. te etykiete nakleil na nie twojej paczce tylko innej. gdzies w swiecie jest twoja paczka gdzie sprzedajacy sie dziwi co to za zwrot bo nie tego co twierdzi ze go nadal.
OK to zapytajmy o jej wygląd tej paczki, kupująca ją rozpoznała!