Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem już naprawdę zmęczona Allegro one i po prostu wściekła. W lipcu zamówiłam produkt. Nie dostałam żadnej informacji, że przyjedzie kurier, nie zadzwonił, nic, odesłał do nadawcy. Dopłaciłam i ponowna wysyłka. Paczka miała być we wtorek - nic. Miała być w środę - nic. Wczoraj czekałam cały dzień na kuriera i nagle o 17 widzę komunikat, że nikogo nie było w domu i paczka nie została odebrana! Nikt nie dzwonił ani domofonem, ani na telefon! Kurier po prostu mnie oszukał! Zadzwoniłam na infolinię, pani obiecała, że kurier dowiezie dziś przesyłkę, ale jak dotąd żadna informacja w aplikacji się nie pojawiła. Jestem wściekła. Czy mogę spodziewać się rekompensaty za źle wykonaną usługę?
@Client:62534677 zgłaszasz reklamację do przewoźnika i opisujesz roszczenie. Dla one można zgłosić przez allegro.