anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Użyj dedykowanego procesu do zmiany firstName

Client:110434810
#1 Nowicjusz#

Użyj dedykowanego procesu do zmiany firstName

 

Co mam w typ przypadku zrobic, to pierwszy zakup, a juz mam dosyc!!!!

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110434810 Gdzie dokładnie widzisz taki komunikat? Prześlij mi proszę zdjęcie lub zrzut całego swojego ekranu (wraz z widoczną datą i godziną w oknie przeglądarki). 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:110434810 

 Aby móc dokonać zakupu, musisz najpierw w pełni aktywować swoje konto. Możesz to zrobić na 2 sposoby: 

1. Szybka wpłata online – wybierz bank z listy dostępnych banków, wpłać kwotę 1,01 zł na nasz rachunek. Aktywujemy Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych a przelaną kwotę w całości zwrócimy na Twój rachunek bankowy.

2. Przelew elektroniczny – jeśli Twojego banku nie ma na liście banków, wybierz opcję Przelew z innego banku. Skopiuj podane dane i zaloguj się na stronie Twojego banku. Wpłać 1,01 zł na wskazany przez nas numer rachunku. Przelaną kwotę zwrócimy Ci w całości.

oznacz moderatorów