Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A001R2PDB0 wybrałem alternatywne i nic się nie dzieje... Nie rozumiem gdzie można zobaczyć informacje o wybranym punkcie... Wyskoczyła mi wiadomość zeby wybrać punkt , zrobiłem to. teraz nie ma opcji zobaczenia wyboru... skomplikowana sytuacja, nie ma rozumienia gde szukać rozwiązania problemu
@Client:75639399, widzę, że status przesyłki sugeruje, że wciąż czeka na wybór alternatywnego punktu. Być może status zostanie jeszcze zaktualizowany. Czy problem wciąż występuje?
Tak występuje
Gde ? W jakim menu wybrać punk ponownie... Masakra, paczka jeździ z kurierem przez błody aplikacji, jak odebrać....
@Client:75639399, konsultuję sprawę i wrócę do Ciebie, gdy dostanę odpowiedź.
@Client:75639399, dostałam informację, że wszystko powinno już być w porządku i paczka umieszczona została w pierwotnym punkcie.