Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oczekiwałam na otrzymanie 5 paczek na ALLEGROMAT.
Wczoraj późnym wieczorem zwrócono Sprzedawcom zakupione przeze mnie towary.
Niestety decyzję tę podjęła firma Allegro bez mojej wiedzy.
O godz.18.otrzymalam email, w którym było napisane, że do godz.22.mam podjąć decyzję o alternatywnym allegromacie że względu na przepełnienie wybranego.
Niestety z przyczyn prywatnych wiadomości tej nie odczytałam i allegromatu nie wybrałam i paczkę zwrócono.
Nie każdy posiada możliwość odczytu powiadomień czy maili w ciągu kilku godzin na telefonie czy komputerze ( tak istnieją tacy ludzie !)
W powiadomieniach allegro oraz emailu wiadomości o zwrotach nie by było....
Danie użytkownikowi 4h na podjecie takich kroków jest żartem, a jeszcze większym jest odesłanie ich do Sprzedawców zamiast ulokowanie ich w allegromatach w najbliżej okolicy allegromatu wybranego przeze mnie.
Jestem zażenowana tą sytuacją....
Złoże oficjalna skargę.
Towary były mi potrzebne w najbliższych 3 dniach....
To nie jest najlepsza forma dostawy, jak widać nie tylko na twoim przykładzie, jest bardzo wiele niezadowolonych klientów, można poszukać ich tu na tym forum.
Allegro uczy się podpatrując InPost. Pamiętam jak kiedyś klientów oburzało to, że w podobnej sytuacji ich paczki były bez pardonu lokowanie w pobliskich paczkomatach, może uznali że Allegro One będzie pytać i czekać na odpowiedź.
Kurier, który odbierał paczki odemnie pracuje tylko do piątku i odchodzi, a już wczoraj otrzymał instrukcje, żeby nie odbierać przesyłek z etykietą "na dzisiaj", tylko te z napisem "na jutro" -on rezygnuje, bo jak długo można pracować po 14h dziennie! Czy to są te standardy Allegro?
Zrezygnowałem z Allegro One, nie będę przykładał ręki do takiego wyzysku.
@doti684 przykro nam z powodu tej sytuacji, poczekaj proszę na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail. Prosimy nie dubluj już zgłoszeń, ponieważ to tylko wydłuży proces.