anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubiona paczka Allegro One

Client:58255460
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam w statusie, że przesyłka A001VT0M95 została zagubiona.

Co z tym fantem mogę zrobić?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:58255460, dziękuje za zgłoszenie.
Zgłosiłem Twoją sytuację i wrócę, jak tylko otrzymam odpowiedź/rozwiązanie.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:58255460
#7 Wielbiciel#

Dzięki.

W takim razie czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:58255460 zgłosić się do allegro bo odpowiadają za cały proces dostawy i reklamacje 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@kostas11   Żeby zgłosić problem do Allegro to najpierw trzeba odszukać odpowiedni adres, czyli formularz,  bo jest on dobrze ukryty  gdzieś na dole strony, a  znajdziesz go dopiero po przejrzeniu odpowiednich reklam.

Ale  Allegro na zgłoszenie odpowiadać nie musi, nie ma ani 24 godzinnego obowiązku ani nawet 7 dniowego.  A po 7 dniach Allegro może śmiało napisać że zgłoszenie jest nieaktualne, termin reklamacji do przewoźnika minął, użytkownik na drzewo...

Jest pięknie  😂

Można oczywiście spróbować metody pantoflowej, zgłosić problem na publicznym forum i wtedy może znajdzie się jakaś dobra dusza, jakiś moderator Mateusz który może pomoże.

Ale nie oszukujmy się, to nie jest oficjalna i legalna procedura,  takie "załatwianie"  przypomina mi scenę z filmu Miś.  " Wynocha z tymi włosami,  tu jest kiosk Ruchu, ja tu mięso sprzedaję..."

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@br. co Ty piszesz formularz znalazłem w sekundę https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje

________
Κώστας
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@kostas11   Znalazłeś w sekundę bo jesteś stały bywalec, wiesz gdzie szukać i jak .  Poproś o znalezienie formularza kogoś kto takiej wprawy nie ma.

oznacz moderatorów