Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Piszę z bezsilności bo już nie wiem gdzie to eskalować.
Prawie dwa tygodnie temu zamówiłam przesyłkę z dostawą Allegro One Box. Za dwa dni dostałam informację o odbiorze. Jakież było moje zdziwienie, jak otworzyłam i nie była to moja zakupiona rzecz. Oczywiście nr przesyłki się zgadzał ale zawartość nie. Konsultant odesłał mnie do sprzedawcy i sprzedawca niezwłocznie złożył reklamację. Dzięki przezorności nadawcy przesyłki, która do mnie błędnie dotarła skontaktowaliśmy się z nadawcą tej paczki. On też złożył reklamację. Czyli sprawa powinna być prosta bo to po prostu zamienione etykiety na przesyłkach. Ale nie. Pomimo, że Allegro dostało informacje o numerach przesyłek, wiemy gdzie te przesyłki się znajdują nie robią NIC!!! Nikt ze mną się nie skontaktował, żebym odesłała przesyłkę i pewnie z odbiorcą drugim też. Konsultanci zasłaniają się przepisami o zaginionych przesyłkach i tyle. Bezsilność ogarnia człowieka i najgorsze, że nie ma z kim tam rozmawiać.
Zgadza się ze ten przewoźnik to "tragedia" ale od kogo był ten zakup, od firmy czy prywatnego sprzedającego?
@LEW433 Obydwoje Sprzedawców to osoby prywatne, więc kłopot ma Kupujący.
Widzę że radość twoja jest ogromna!😀
@LEW433 gdzie widzisz moją radość hipokryto? Jesteś przepełniony jadem i nienawiścią, to fakt. Zakup od osoby prywatnej, to kłopot ma Kupujący, czego nie rozumiesz? To że nienawidzisz Sprzedawców i celowo wprowadzasz forumowiczów w błąd, to tylko Twoje chore personalne wycieczki.
@kaminsm Dzień dobry, prosimy o numer przesyłki lub korespondencji, w której zgłoszono reklamację.
Nry przesyłek:
A0002PQT12 (tu powinny być książki od Agi1976agi)
A0002PA4Z3 (to nr przesyłki od ChudyXP, która błędnie dotarła do mnie)
Podałam nicki nadawców, którzy też złożyli reklamacje
33 to go!