Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wyplenić DPD z kręgu swoich zamówień ? Kurier DPD samowolnie zamiast dostarczyć przesyłkę do drzwi co było jego obowiązkiem zostawił ją w punkcie podobno po 1 próbie telefonicznej kontaktu . Reklamacja DPD stwierdziła poprawność działania a zamiast skorygowac dostawę bezczelnie radziła poprosić kogoś o pomoc w odbiorze.To nie pierwszy taki przypadek.Przecież usługa do drzwi jest droższa a w punkcie szybsza.Dlarego DPD akceptuje ten proceder i dlatego trzeba wywalic DPD z usług.
DHL ma to samo..
O dziwo dotyczy to tylko przesyłek z allegro, mają niższy priorytet, bo gdy wysyłam jako firma na umowę to nawet dzwonią do klientów przed dostarczeniem.
Smart nie kojarzy się już z prestiżem, a rynkiem żądzi cena. Za niską cenę czy za darmo o jakości nie ma mowy.
Nie zgadzam się z Tobą. Z DHL-em tego nie miałem. Dostawa do drzwi. A co do telefonu to kurierzy dzwonią jak błądzą .Tylko kurier DPD dzwoni, żeby mieć podkładkę do zmiany dostawy bo oddzwonić już nie moźesz, nie ma takiego numeru. Centrala DPD potwierdziła poprawność procederu swojego kuriera.Poradzono mi poprosić o pomoc kogoś w odbiorze przesyłki z punktu.Co za absurd.