Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zmieniłam hasło na konto Allegro i nie mogę kupić żadnych produktów wyskakuje komunikat "Twoje konto jest zablokowane". Proszę o pomoc
Najlepszym miejscem jest formularz Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Publiczne forum - raczej nie.
@stellaoctangula skontaktuj się z nami przez formularz. Na forum nie mamy możliwości pomocy w tej sprawie. Doradca z Działu Bezpieczeństwa udzieli Ci informacji.
Po uzupełnieniu formularzu z opisem mojego przypadku odpowiada sztuczna inteligencja Allina, abym zrobiła zdjęcia pewnych parametrów dowodu osobistego i wysłała zdjęcia a nie skany, aby uwierzytelnić moje dane. Dla mnie podejrzana sprawa.
Oto co dostałam w mailu:
Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach.
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości. W tym celu prześlij nam:
kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
Jak przygotować zdjęcia
Na dokumencie muszą być widoczne:
imię i nazwisko,
data urodzenia i ważności dokumentu,
zdjęcie,
narożniki dokumentu.
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.
Dlaczego o to prosimy
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.
Jak się z nami skontaktować
Aby skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.
Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.
Działania na Twoim koncie podjęliśmy na podstawie zgłoszenia pochodzącego z naszych automatycznych systemów sprawdzających. Dotyczą one wszystkich rynków. Jeśli chcesz się odwołać od naszej decyzji, sprawdź jak możesz to zrobić.
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
--
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro
Po uzupełnieniu formularzu z opisem mojego przypadku odpowiada sztuczna inteligencja Allina, abym zrobiła zdjęcia pewnych parametrów dowodu osobistego i wysłała zdjęcia a nie skany, aby uwierzytelnić moje dane. Dla mnie podejrzana sprawa.
@Client:140823191 tak, możliwe, że zostaniesz poproszona o przesłanie tych danych. Zdjęcia są później trwale usuwane z naszego systemu. Natomiast nie widzę, żebyś pisała do nas z tego konta. Czy kontaktowałaś się z innego? Jaki kanał kontaktu wybierałaś?
Tak mogłam zalogować się przez konto z Google
Miałam do wyboru:FB, konto Google i inna, wybrałam z konta Google