Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dziś dokonałem zwrotu zakupu bo nie widziałem opcji "anuluj zakup".
Zwrotu dokonałem ok. 30 min. po dokonaniu zakupu, więc sprzedający nie zdążył wykonać żadnych czynności tym samym nie wysłał zakupionego przedmiotu.
W statusie zwrotu muszę nadać przesyłkę ze zwrotem tylko jak mam to zrobić jeśli sprzedający nie wykonał żadnych czynności związanych z wysyłką?
Pierwszy raz dokonuje anulowania/zwrotu zakupu i nie wiem jak to będzie rozwiązane a w tematach pomocy nie wiedziałem co takim przypadku.
Co mam teraz zrobić by otrzymać zwrot środków?
@ryhox77 wszystko jest w porządku, nie musisz nic robić, najważniejsze, że o odstąpieniu od umowy poinformowałeś sprzedającego. Teraz wie, żeby nie wysyłać do Ciebie zamówienia. Zignoruj proszę informację o odesłaniu zamówienia, do którego zgłosiłeś zwrot.
Wieki dzięki za odpowiedź 🙂
Pozdrawiam