Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak zamówić ponowny podjazd kuriera po odbiór już zamówionej wcześniej przesyłki?
Pojawia mi sie komunikat:
Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki: Status przesyłki jest niepoprawny dla podjazdu
Dzięki z góry , Adam
@Art-Huta podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
W dniu dzisiejszym mam ten sam problem nie można zamówić podjazdu
Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki: Status przesyłki jest niepoprawny dla podjazdu
Ja nie mogę zamówić podjazdu.
@mysza127 poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy. Czy pojawia się komunikat: "API przewoźnika jest tymczasowo niedostępne. Ponów próbę później"?
Nie pojawia się komunikat niepoprawny status paczki
@mysza127 dzięki! Wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@mysza127 otrzymałam informację, że udało się zamówić podjazd dla tych przesyłek.
Na stronie allegro widnieje informacja że nie zamówiono podjazdu dla tych przesyłek i kurier na chwile obecną ich nie odebrał .
@mysza127 poproszę o zrzut ekranu na którym widoczna będzie informacja o której piszesz. U nas w systemie wygląda to inaczej, dlatego zrzut będzie konieczny.
Screen wysłany status zamówienia podjazdu :"Nie zamówiono"Kurier nie odebrał przesyłek.
@mysza127 dziękuję, konsultuję to i dam znać gdy otrzymam odpowiedź.
@mysza127 czy po wejściu w szczegóły możesz zamówić podjazd dla tych dwóch przesyłek? Jeśli nie, to napisz prosze czy pojawia się jakiś komunikat.
Dzień dobry.Nie nie można wyświetla się komunikat "Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki: Status przesyłki jest niepoprawny dla podjazdu"
@mysza127 ok, przepraszam, że trochę to trwało. Zamów proszę podjazd dla zamówienia nr 1b03f2c0-4bed-11ee-a19c-8f323d94ccb9 (przesyłka nr A0002JP945).
Gdy Kurier podjedzie, przekaz mu proszę obie przesyłki.