Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W dniach: Od poniedziałku(25 marzec) do czwartku(28 marzec)
klienci złożyli zamówienia i jako formę wysyłki wybrali
"Allegro one kurier". Wyżej wymieniony kurier pomimo zamówienia go pod dom,
nie zjawił się(jestem cały czas w domu, telefon mam przy sobie).
Próbowałem się skontaktować w tej sprawie przez formularz kontaktowy
dostępny na stronie, ale rozmowa jest dostępna za parę dni, a na wysłany email
nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Nie muszę wspominać że związku z zaistniałą sytuacją dostaje wiadomości/telefony:
-"gdzie moja paczka"
-"czemu nie ma mojej paczki"
-"paczka miała być na jutro"
-"paczka nie dotarła, chce rabat"
itd.
Teraz tylko czekam tylko na negatywy + zwroty.
Wracając do sedna, jeśli Państwo udostępniają taka formę dostawy to proszę wywiązywać
się ze swoich obowiązków. Dodam że z innymi kurierami nie ma takich problemów.
Z powodu częstych telefonów od klientów, zdecydowałem zawieść te paczki do paczkomatu,
ale i tu bez niespodzianki - paczki nie zostały zabrane.
Problem dotyczy zamówień:
A000J2GMJ4
A000IZ4UO7
A000IU6190
A000IYRMU3
A000J2GJ64
A000J2GJ56
Proszę o pomoc w tej sprawie.