Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient nie może odebrać paczki, podobno awaria automatu (skrzynka się nie otwiera), w jaki sposób można to zgłosić?
Chodzi przesyłkę
@zielonybonzaj poproś klienta żeby zadzwonił na naszą infolinię pod numerem telefonu: 616 306 997. Nasz pracownik wskaże mu, co powienien zrobić w takiej sytuacji.
Niestety klient nie ma czasu ani chęci by gdzieś tam wydzwaniac....
Jeśli można to proszę przekazać problem dalej, po nr paczki wiadomo o który automat chodzi... Dziękuję.
@zielonybonzaj sprawdziliśmy ten automat, ale nie mamy żadnej informacji o jego awarii. Twój klient nie mógł odebrać swojej przesyłki, bo termin odbioru tej paczki już minął. Przedłużyliśmy go, ale nie możemy cofnąć zlecenia odebrania jej przez kuriera. W tej sytuacji jeśli Twój klient zdąży ją odebrać, nie powinien mieć problemu z otwarciem skrytki, jeśli jednak kurier będzie szybszy i wyciągnie już przesyłkę z automatu, paczka ruszy w drogę powrotną do Ciebie.