anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro ONE UPS

ALCkow
#13 Ambasador#

Gdzie mogę śledzić paczkę wysłaną z Allegro ONE ?

numer przesyłki ALE00001380D626

W śledzeniu UPS wyskakuje komunikat "

Nie mogliśmy zlokalizować szczegółów wysyłki dla tego numeru. Dane są dostępne wyłącznie dla przesyłek zrealizowanych w ciągu ostatnich 120 dni. Sprawdź wprowadzone informacje.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow sprawdziliśmy tą przesyłkę. Bardzo proszę skontaktuj się w tej sprawie z przewoźnikiem, ponieważ paczka ma status 'przyjęta od kuriera przez magazyn' z dzisiaj (14.03), ale brak informacji o doręczeniu do Automatu Paczkowego, nie była również skanowana.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

Tylko jaki jest numer przesyłki ? UPS nie widzi numeru ALE00001380D626

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow ta przesyłka w UPS jest zarejestrowana pod numerem 1Z83354F6809411115. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

Ja widzę coś takiego. Na przyszłość jak sprawdzić numer przesyłki UPS ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALCkow Możesz skontaktować się z nami na Gadane, podamy Ci numer listu przewozowego z UPS. 

oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

Tak wiem, mogę to zrobić. Tylko co jak będzie 50 przesyłek dziennie na UPS. Chyba nie będę tutaj prosił o każdy numer przesyłki. Musiałbym, tutaj na forum, robić kopiuj/wklej każdej przesyłki, a Państwo jako moderatorzy też byście musieli robić kopiuj/wklej. A później znowu żeby udzielić odpowiedzi.

Czy mogę gdzieś sam sprawdzić numer przesyłki (śledzenie) tak jak jest to w DPD czy Inpost ?

Zakładka zamówienia -> szczegóły zamówienia -> numer przesyłki

W Allegro ONE ta funkcja nie działa

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@ALCkow dlatego my sobie odpuszczamy wątpliwą przyjemność korzystania z tej formy przesyłek. Punkty nadań się zapychają i znikają, trackingu wygodnego brak, aktualizowanie statusów w zamówieniu Allegro to śmiech na sali. Ta opcja wysyłek nie ma żadnych zalet.

oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

Tak ja się skusiłem prawie brakiem opłat na smarta w wysyłce Allegro ONE. Nie cieszy się to dużym zainteresowanie klientów (na 300 paczek 1 to allegro one). Jedynie co teraz nam przeszkadza to brak śledzenia przesyłki UPS

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Też sobie odpuściłem, jak po 3 tygodniach paczka Allegro-kolporter-ups-oneBOX nie mogła dotrzeć do klienta i wróciła do nadawcy. 

W odpowiedzi na reklamację poinformowano mnie, że przesyłkę doręczono w terminie bo zgodnie z regulaminem mają na to 30 dni (to, że doręczono ją z powrotem do nadawcy, zamiast adresata - to już nieistotny szczegół) .

Tak, więc szanowne Allegro - waszych przesyłek nie będę oferował nigdy!, nawet gdybyście mi dopłacali.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALCkow Statusy przesyłki możesz sprawdzić w zakładce Zamówienia. Kupujący z kolei te informacje znajdzie w aplikacji Allegro i w zakładce Moje zakupy.

W tym momencie nie ma możliwości sprawdzenia numeru śledzenia zarejestrowanego w UPS samodzielnie. Śledzenie przesyłki na Allegro najczęściej jest wystarczające. Czy możesz podać mi powody, dla których chciałbyś mieć dostęp do wszystkich numerów przesyłek zarejestrowanych w UPS? Przekażę Twoją sugestię. 

oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

Tak są powody:

-Każda firma kurierska to udostępnia

-np.: paczka nie dotarła po 5 dniach do klienta, chce sprawdzić gdzie się znajduje

-np.: ostatnio kurier UPS był o 15:00, dziś wystawiam paczkę przed magazyn godzina 11:00 i paczki nie ma. Nie wiem czy ktoś ją ukradł, przeniósł w inne miejsce czy zabrał kurier. Normalnie to bym sprawdzić w śledzeniu paczki, a tak to muszę siedzieć i przeglądać kamery

-zdarza się że, np.: idą dwie paczki do klienta, jedna dochodzi następnego dnia, a druga nie. Klient pyta gdzie reszta zamówionego towaru, a ja co mam odpowiedzieć "nie wiem bo nie mogę sprawdzić śledzenia paczki?"

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@ALCkow 
Klient pyta gdzie reszta zamówionego towaru, a ja co mam odpowiedzieć ... ?

Odpowiadać należy zgodnie z prawdą (bez kombinacji), np. :
Ponieważ jest to metoda dostawy zarządzana przez Allegro, to trzeba wysłać zapytanie do Allegro żeby ustalić status przesyłki. Wrócę do Pana/Pani jak tylko otrzymam informacje.

Ponadto możesz dodać:
W tym momencie nie ma możliwości sprawdzenia numeru śledzenia zarejestrowanego w UPS samodzielnie. Śledzenie przesyłki na Allegro najczęściej jest wystarczające - zdaniem Allegro.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@ko_alka po co? Takie pytanie może tylko zadać dyletant w kwestii obsługi sprzedaży. Chociażby po to, by zobaczyć co się dzieje dokładnie z przesyłką. Śledzenie statusu przesyłki poprzez zamówienia czy zakupy to jest kpina.

oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

śledzenie paczki

"Oczekuje na nadanie" - spoko rozumiem 

"W drodze" czyli paczka jest u mnie kurier jeszcze nie zabrał lub zabrał

"Oczekuje na odbiór" czyli prawdopodobnie kurier zabrał: paczka może się znajdować np.: w busie u kuriera, na sortowni (może Kraków, może Gdańsk, może Wrocław przecież nie mogę tego sprawdzić) lub leżeć zgubiona gdzieś w krzakach lub w rzece bo przecież nie sprawdzę czy dojechała do sortowni. 

"Doręczona" to rozumiem

Ale jeśli paczka, nie dotrze do klienta w ciągu 5 dni, to ten pisze do mnie gdzie zamówiony towar, bo przecież nie sprawdzi w śledzeniu. A ja odpowiadam "oczekuje na nadanie" i fanie. Ja dostaje łapkę w dół (nie polecam) klient nie ma towaru, a allegro umywa ręce zadowolone bo mnie skasowało o prowizje.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To jest przewoźnik który obsługuje paczkomaty ONE czyli Allegro, i tu już  należy kontaktować się z przewoźnikiem, śledzenie na Allegro wystarczy. Co jest grane, bo obsługuje Allegro i już wszystko jest w porządku, nie jest w porządku, jeżeli wymagacie od innych to dajcie dobry przykład(z tymi przesyłkami są same problemy od początku). Reklamacje składa się u sprzedającego.😐

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@ALCkow 
"W drodze" obejmuje najszerszy zakres, paczka może być:
- nadana w punkcie nadań, paczkomacie;
- odebrana przez kuriera;
- na którejkolwiek sortowni lub w drodze między nimi;
- wieziona przez kuriera do paczkomatu, klienta czy też innego punktu odbioru;
- może mieć status specjalny - zaginęła/uszkodzona, do dyspozycji nadawcy/odbiorcy i leżeć sobie oczekując na decyzję co ma przewoźnik z nią zrobić.

"Oczekuje na odbiór" - umieszczona w paczkomacie lub punkcie odbioru

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@ALCkow 
Co do zasady:
W sprawie przesyłek wysyłanych metodą z przedrostkiem "Allegro ..." powinieneś (o ile chcesz uniknąć możliwych kłopotów) kontaktować się bezpośrednio z Allegro - podmiotem odpowiedzialnym przed Tobą za świadczoną usługę i wszelkie anomalie z nią związane (a nie z podwykonawcami, którym dodatkowo musiałbyś przedstawiać pełnomocnictwa aby reklamować w imieniu Allegro).

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@A3dam a widziałeś poradę moderatora z pierwszego posta?

"Bardzo proszę skontaktuj się w tej sprawie z przewoźnikiem, ponieważ paczka ma status 'przyjęta od kuriera przez magazyn' z dzisiaj (14.03), ale brak informacji o doręczeniu do Automatu Paczkowego, nie była również skanowana."

Jak widać jedna strona umowy, ta zamawiająca usługę i reklamująca ją nachalnie, ma wywalone kompletnie na to co się z przesyłką dzieje. Tak samo jak ma wywalone na zapewnienie sprzedawcom narzędzi do monitorowania statusu przesyłek. Bo sprawdzanie statusu w zamówieniach na Allegro to jakiś żart.

oznacz moderatorów