Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór.
Dotyczy: Błąd podczas nadania przesyłki z BL z integracji Wysyłam z Allegro.
A wczoraj w ten sam sposób wysłałem bez problemu paczkę z tym samym numerem punktu nadania.
Błąd: Punkt punktu nadania przesyłki jest niepoprawny (ERROR Odbiór przesyłki.Punkt nadawczy)
(#NP5)
Informacje dodatkowe:
Zweryfikuj poprawność punktu nadania wpisanego w ustawieniach integracji kuriera. Podkreślamy, że BaseLinker nie weryfikuje poprawności punktu po swojej stronie, a powyższy komunikat pochodzi wprost z systemu Allegro.
Prośba o pomoc czemu albo jak powinien wyglądać nr punktu nadawczego?
@foxystore Cześć. Daj proszę znać, o jakie zamówienie chodzi i o który punkt nadania? W tym pliku znajdziesz numery dostępnych punktów nadania.
Baselinker to narzędzie zewnętrzne, zatem najlepiej zgłoś to bezpośrednio do wydawcy narzędzia, a paczkę spróbuj nadać bezpośrednio z poziomu Wysyłam z Allegro.
Numer zamówienia: 3685f690-bcf2-11ed-b25e-d527f9e24e66
Dziwi mnie zdanie, że: ...komunikat pochodzi bezpośrednio z Allegro...
Wczoraj uzupełniałem nr punktu nadania DPD w integracji Wysyłam z Allegro jako N-288914 i etykietę normalnie wydrukowało:
5
PL-36060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
RUDNA MAŁA 42C
DPD Polska Sp.z.o.o.
Oddział nr 1338 N-288914
a nadawca był uzupełniony zgodnie z danymi z Allegro czyli moją firmę.
@foxystore Być może ten punkt jest tymczasowo nieczynny, ale skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Bezpośrednio z poziomu Wysyłam z Allegro udało się wygenerować etykietę i zamówić kuriera.
Mimo to nie rozwiązuje to problemu, dlatego też odezwę się do BL.
Dziękuję.
@foxystore Cześć, drążyliśmy jeszcze tę sprawę i dostaliśmy odpowiedź od dostawcy. Prawidłowy numer punktu (Rudna Mała 42C) to PL11488
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji dotyczących poprawnego zamówienia i poprzedniej paczki, to potrzebowałabym Twój waybill lub commandid wygenerowane z BaseLinkera (możesz to przesłać na spolecznosc@allegro.pl, będę bardzo wdzięczna za dołączenie do wiadomości odnośnika do tego wątku) 🙂
Cześć. Tak to właściwy numer. Dziś wprowadziłem i poszły 3 paczki bez problemu.
Co do commandid to Baselinker odpowiedział mi:
"Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika (ERROR /parcel-management/parcel-create-commands/{commandId})
(#NP5)" to wynika on z chwilowej niedyspozycji przewoźnika."
Jednak nie dziwię się, że chwilowa niedyspozycja wystąpiła skoro numer był błędny.
Pozdrawiam,
Marcin z FoxyStore
Cześć, pojawia się kolejny problem. Po ustawieniu tego numeru w Wysyłam z Allegro jest adnotacja, że kurier został zamówiony i odnotowano zlecenie u kuriera. Ale kurier nie odebrał paczki. dzwoniąc do niego mówi, że zlecenia nie ma.
@foxystore Cześć, chodzi cały czas o zamówienie 3685f690-bcf2-11ed-b25e-d527f9e24e66?
ybs1eufz1y+4a4065928
jnsul5xvug+25dfc8621
l31vntdwpp+75c2e01f2
DPD infolinia twierdzi że nie mają zamówionego kuriera w systemie.
@foxystore Przykro mi, ale po tych numerach nie jestem w stanie zlokalizować zamówienia. Jeśli podasz mi numer zamówienia, to sprawdzę, czy poprawnie zlecono podjazd i podam Ci numer zlecenia
cf6999f0-be57-11ed-bdc9-010621001ccd
33a07610-bdf3-11ed-b01d-5b2fdba320e9
cb6f1990-bdf0-11ed-acaa-b7746b2a1d32
Sprawdź proszę jeszcze
3d12c230-bf28-11ed-a974-9fe4e3971553
czy zlecenie się utworzyło.
Dziękuję
@foxystore Otrzymałam informację, że jeśli widzisz numer podjazdu kuriera w zakładce Zamówione przesyłki, to podjazd kuriera został prawidłowo zamówiony, a problem jest po stronie DPD.
Nr zlecenia podjazdu się nie wygenerował, a Pan na infolinii o to pytał. Skoro nie ma numery to nic nie może zrobić.
@foxystore W takim razie coś poszło nie tak podczas zamawiania podjazdu. Z tej samej zakładki możesz ponowić zlecenie podjazdu kuriera
Dziwi mnie to skoro została forma wysyłki wybrana Jako Allegro Kurier DPD. i w tym samym przypadku we wcześniejszych wysyłkach kurier podjeżdżał po odbiór paczek.