Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wybrał dostawę przez Allegro One Punkt epaka. Wszystko zrobiłem zgodnie z zamówieniem, wydrukowałem etykietę po czym dostarczyłem przesyłkę do punktu który ma umowę z UPS, DPD i innymi firmami kurierskimi. Mam potwierdzenie że przesyłka została wysłana ode mnie w dniu 11.01.23 o godz. 13,30 i od godziny 13,59 [tego samego dnia jest w drodze do odbiorcy]. Po dziesięciu dniach kupujący założył dyskusję, iż do tej pory nie otrzymał przesyłki i wszyscy udają że nic się nie dzieje. Zgłosiłem reklamację do przewoźnika - który twierdzi, że przekazał przesyłkę dalej, Epaka odsyła mnie do Allegro, że wina lezy po ich stronie, a Allegro odrzuca moje wnioski o zwrot prowizji, bo nie może się skontaktować z kupującym. Notabene, aby nie przeciągać sprawę zwróciłem należność kupującemu, bo cały czas nie ma potwierdzenie iż przesyłka do niego dotarła.
Efekt jest taki, że zablokowałem wszystkie dostawy poprzez Allegro one punkt, także Zielone paczkomaty bo skoro Allegro nie odpowiada za swoje punkty, to nie mam zamiaru ponosić dodatkowe koszty z ich indolencji. Już się nie będę pytał Allegro gdzie jest moja przesyłka nr. ALE0000561CD775 bo jak widać sami nie wiedzą.
"Efekt jest taki, że zablokowałem wszystkie dostawy poprzez Allegro one"
No i gratulacje za prawidłową decyzję.