Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka ONE BOX wysyłana bez etykiety tylko z pisanym kodem. 3 razy sprawdzona poprawność kodu (żeby nie było że błąd). Wysłane 31 maja w godzinach popołudniowych - do teraz wisi wciąż "w drodze". Co robić? Klient codziennie się loguje - pewnie sprawdza co i jak. Co mam zrobić - wysyłka z Allegro lokalnie bez Smarta (płatność za wysyłkę już rozliczona). Jestem prywatnym sprzedawcą.
@elegance27 nic, nadałeś jesteś czysty, a klienta zmuszałeś do OneBox, miał pewnie do wyboru InPosta ?
Tak był też InPost, ale wiadomo, że wybiera się często najtańszy środek "transportu". Czy mam czekać na ewentualny bieg wypadków? Obawiam się zaginięcia. Kiedyś miałam czyjąś paczkę ze swoimi. Odbierała córka i dopiero po moim powrocie z wakacji (po tygodniu) zorientowałam się, że jest jakaś dodatkowa przesyłka. Musiałam dzwonić, i nadawać paczkę z którą nie miałam nic wspólnego. (czas - komuś w analogicznej sytuacji może się nie chcieć 😄 )
Zgłoś oficjalną reklamację: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Tylko wtedy reagują, tak to mają w nosie wszystko. A klient wyżywa się na Tobie, bo na kim?
@elegance27 Jesteś prywatnym sprzedającym więc odpowiadasz za przesyłkę do momentu nadania, kupujący powinien interweniować u przewoźnika.