Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
próbuję nadać przesyłkę przez Allegro One Box i wyskakuje mi komunikat:"
"Błąd przetwarzania
Kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny"
Zmieniam adres na inny i wybierając każdy inny automat wyskakuje ten sam komunikat.
@signo1 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
proszę: d8dd54f1-988c-11ec-82c0-d50729265b31
@signo1 dziękuję! Spróbuj proszę w tym miejscu wpisać ten kod: 55-371. Jeśli to nie pomoże to poproszę o zrzut ekranu i informację z jakiego narzędzia korzystasz nadając przesyłki.
Dzień dobry, próbując nadać przesyłkę przez Allegro One Box otrzymuję komunikat:" "Błąd przetwarzania Kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny". Korzystam z wysyłam z allegro.
Pozdrawiam
@valant Cześć 🙂 W Wysyłam z Allegro korzystamy z bazy kodów pocztowych Poczty Polskiej. Jeśli kod nie występuje w tej bazie, wyświetlimy Ci informacje o błędzie. W tej sytuacji powinieneś zmienić kod na właściwy, który znajdziesz na stronie https://kody.poczta-polska.pl/. Żeby znaleźć odpowiedni kod wystarczy, że wpiszesz miejscowość i ulicę, którą wskazał klient w zamówieniu.
Poszło, dzięki 🙂