Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wystawił opinię: "Brak instrukcji- duży minus zegarek miał być na ręku a nie wiem jak go obsługiwać. Leży rzucony w kat "
OPINNIA DOTYCZY BRAKU INSTRUKCJI. Instrukcja obsługi BYŁA bardzo widoczna na aukcji. W czasie zakupu była jest do dziś.
Pomimo wielokrotnego kontaktu klient nie odpowiada na widomości/smsy.
Kontaktowałam się też z allegro w tej sprawie i dostałam odpowiedź: "W treści opinii kupujący zwraca uwagę na przedmiot oferty. Wskazuje na jakość towaru - nie mam możliwości by sprawdzić, w jakim stanie przedmiot został wysłany i w jakim go otrzymał klient."
Klient w opinii napisał o braku instrukcji obsługi a pomoc allegro piszę że klient wskazuje na jakość towaru. Co mam z tym zrobić czy jako sprzedawca nie mam żadnych praw?
jeśli bardzo chcesz to przedsądowe wezwanie do usunięcia negatywu a potem pozew cywilny za np utratę przychodów z racji tegoż negatywu, utratę dobrej opinii na serwisie etc