anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z aktywacją konta

Client:123087002
#1 Nowicjusz#

Na początku jak chciałem aktywować konto to prośba została odrzucona bo były nieprawidłowe dane to zmieniłem na prawidłowe i po jakimś czasie dostałem na e-maila wiadomość o treści 

odrzuciliśmy Twój wniosek o zmianę danych.

Otrzymaliśmy od Ciebie wniosek o zmianę danych w związku z błędnie podanymi danymi. Musieliśmy go odrzucić z powodu niedozwolonej zmiany danych.

W przypadku zmiany stanu cywilnego dopuszczamy jedynie zmianę nazwiska. Nasz Regulamin nie pozwala zmienić właściciela konta. Możesz przepisać konto na małżonka wybierając powód: "Zmiana użytkownika konta na małżonka".

Jeżeli nie zgadzasz się z otrzymaną decyzją, możesz w terminie 10 dni złożyć kolejny wniosek o zmianę danych. Twój wniosek zostanie rozpatrzony przez naszego doradcę.

Aby ponownie złożyć wniosek o zmianę danych, przejdź do zakładki Dane konta i wypełnij formularz. I wypełniłem ten formularz i nic sie nie dzieje. Prosze o pomoc

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Odpowiadają w kolejności zgłoszeń.

oznacz moderatorów