anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

One box zlikwidowane?

Halfrunt
#20 Guru#

Mam rozumieć że Allegro wycofuje się z zielonych boxow, bo stoje pod drugim tym razem nr automatu AL011WX1 i generalnie ekran jest włączony, ale zawiesza się na otwieram skrytkę i wraca, albo nie przeczytać numeru listu nawet gdy wpisuje go ręcznie. 

@Allegro_One 

Jak mam wysłać klientom te paczki?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

jedz do kolportera - kiosk 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Dzięki za info, ale sory Allegro wasza dostaw idzie w odstawkę, oferuje tę formę dostawy tylko dlatego że mam obok siebie dwa boxy, w których dotychczas nadawałem i co? Sie zesralo, nie mogło być tak dalej? Na drugi koniec Żoliborza za punktem Kolportera też nie będę zapieprzał.

 

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@Halfrunt Zrestartowaliśmy już tę maszynę i wszystko działa poprawnie. Jeśli natrafisz na jakiekolwiek trudności z wysyłką lub odbiorem przesyłki w Allegro One Box, zadzwoń na naszą infolinię: 616 306 997. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Dziękuję za informację.

@Allegro_One 

Czy możecie sprawdzić co się dzieje z tymi paczkami?

Wczoraj nadane w kiosku kolporter, ale śladów po paczce nie ma w szczegółach zamówienia. 

przesyłka 1: ALE000015213679

przesyłka 2: ALE00001546F2FA 

 

?

 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Halfrunt kiedyś przy okazji kurier UPS pewnie po nie podjedzie. Nieprzypadkowo w regulaminie AO masz 5 dni roboczych na dostawę 😁

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@medalik_2009 5 dni roboczych, a to ciekawe, bo gdy składałem reklamację to powoływali się na regulamin, w którym rzekomo maja 30 dni. 

Ale klient jak widzi ofertę to ma info: dostawa na jutro - też ciekawe nie 

 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Halfrunt na dostawę 5 dni roboczych, na odpowiedź na reklamację 30 dni roboczych. I po takim okresie, jeśli paczka ma status zaginionej zwykle jest uznawana oficjalnie za utraconą.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Halfrunt 
5 dni roboczych, a to ciekawe

Jak nadajesz po godz. 12.00 - to traktowane jest jako nadanie następnego dnia roboczego więc w takich przypadkach można mówić nawet o 6 dniach roboczych (8-10 dniach kalendarzowych)

Ale klient jak widzi ofertę to ma info: dostawa na jutro - też ciekawe nie 
Pozwalają na to specjalne algorytmy predykcji Allegro.
Prawidłowość ich działania nie podlega żadnej obiektywnej weryfikacji. Legenda głosi, że napisały się same, a teraz działają automatycznie i nie ma nad nimi kontroli.


*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Halfrunt dobra rada na przyszłość, by nie być zdanym na łaskę Allegro, co do poznania losów przesyłki - kopiuj sobie numer przesyłki z listu przewozowego ale ten UPS-u. Wtedy na stronie UPS masz aktualne i bardziej szczegółowe info, a i zadzwonić na infolinię UPS-u możesz. 😎 Numer masz w polu "UPS STANDARD TRACKING". Numer ten możesz sobie dopisać w notatce przy zamówieniu.

Tracking w zamówieniu na Allegro pominę milczeniem, po co mam się brzydko wyrażać. Tak tylko dodam, że w starym WzA było szczegółowe i dokładne info, w nowym "nie da się"...

P.S.

@Halfrunt jeszcze jedna rada - jeśli chcesz być pewny by przesyłka AO szybko ruszyła w drogę (podjazdy do automatów i punktów AO różnie wyglądają), a masz w pobliżu sortownię UPS, to możesz tam nadać. Tam nawet jak nadasz do 17 czy 18 (zależnie jak pracują), to tego samego dnia ruszy w trasę.

Ewentualnie UPS Access Point, niektóre nadania tego samego dnia mają nawet do 15:30 czy 16:30 - na stronie UPS jest info przy takowych punktach.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@medalik_2009 @  Dzieki za informacje, zapewne skorzystam, numery UPS znalazłem na zapisanych etykietkach, które wcześniej drukowałem i zastanawiało mnie czy można boxy z punkami UPS łączyć, bo jak wcześniej box działał to tych UPS nie zaczytywał, może odwrotnie się da. 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Halfrunt 
Tam masz 3 kody na etykiecie - 1 QR i 2 kreskowe. Ten dłuższy kod kreskowy, na dole to jest kod przesyłki UPS.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@A3dam świetny tekst:

"Prawidłowość ich działania nie podlega żadnej obiektywnej weryfikacji. Legenda głosi, że napisały się same, a teraz działają automatycznie i nie ma nad nimi kontroli."

Będe cytował go klientów Allegro żądających wyjaśnień od sprzedawcy i posiadających pretensje oraz muchy w nosie.

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@Halfrunt sprawdziliśmy i obie przesyłki są w drodze, obecnie są w magazynie UPS 🙂 

oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

Potwierdzam ogromne problemy z Allegro One Box.

"Mamy w tym momencie błąd techniczny związany z funkcją Wysyłaj z Allegro.
Przepraszamy za niedogodności, w niedługim czasie wszystkie błędy będą wyeliminowane.

Pozdrawiam
// Rafal [edycja]
Zespół Allegro"

Po pierwsze niczego nie naprawiono. Etykiety nie chcą się drukować, Box nie chce przyjmować paczek, brakuje danych śledzenia. Dział obsługi oszukuje że przyśle kuriera zamiast popsutego BOXa, a kurier nie zjawia się. W szczegółach zamówienia "Brak przesyłek dla tego zamówienia", choć przesyłka nadana i ma numer. Co za dno!

Po drugie Allegro potwierdza błąd, ale nie usuwa ze statystyk liczenia jakości paczek, których dotyczą problemy techniczne i odrzuca reklamacje. To jest totalne szambo i traktowanie klientów jak śmieci. Z wielką radością przenoszę sprzedaż na inne serwisy, gdzie klient jest traktowany z szacunkiem, a zasadne reklamacje są uwzględniane.

oznacz moderatorów

Pengano
#13 Ambasador#

A przy okazji: Zielone BOXy miały byś lepsze od Inpost a są trzy razy gorsze. Miały być bezszelestne, a trupa można obudzić, miały mieć boczne skrytki na długie przedmioty, a nie mają, ekran dotykowy wymaga obsługi młotem. Ktoś pomylił ekran dotykowy z ekranem czołgowym, w dodatku szybkość systemu przypomina komputer XT z lat 80tych. Miała być zaimplementowana szybka zmiana gabarytu, a nie ma. Pomocy technicznej przy maszynie brak. Kolejna przewaga Inpost, który zdalnie może pomóc. W dodatku maszyna BOX zawiesza się i nie zawsze działa. Trzeba chodzić po kilka razy żeby ja uprosić do przyjęcia paczki. Zielona tandeta, ale jako stojak pod rośliny może być.

oznacz moderatorów