Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam rozumieć że Allegro wycofuje się z zielonych boxow, bo stoje pod drugim tym razem nr automatu AL011WX1 i generalnie ekran jest włączony, ale zawiesza się na otwieram skrytkę i wraca, albo nie przeczytać numeru listu nawet gdy wpisuje go ręcznie.
Jak mam wysłać klientom te paczki?
jedz do kolportera - kiosk
Dzięki za info, ale sory Allegro wasza dostaw idzie w odstawkę, oferuje tę formę dostawy tylko dlatego że mam obok siebie dwa boxy, w których dotychczas nadawałem i co? Sie zesralo, nie mogło być tak dalej? Na drugi koniec Żoliborza za punktem Kolportera też nie będę zapieprzał.
@Halfrunt Zrestartowaliśmy już tę maszynę i wszystko działa poprawnie. Jeśli natrafisz na jakiekolwiek trudności z wysyłką lub odbiorem przesyłki w Allegro One Box, zadzwoń na naszą infolinię: 616 306 997.
Dziękuję za informację.
Czy możecie sprawdzić co się dzieje z tymi paczkami?
Wczoraj nadane w kiosku kolporter, ale śladów po paczce nie ma w szczegółach zamówienia.
przesyłka 1: ALE000015213679
przesyłka 2: ALE00001546F2FA
?
@Halfrunt kiedyś przy okazji kurier UPS pewnie po nie podjedzie. Nieprzypadkowo w regulaminie AO masz 5 dni roboczych na dostawę 😁
@medalik_2009 5 dni roboczych, a to ciekawe, bo gdy składałem reklamację to powoływali się na regulamin, w którym rzekomo maja 30 dni.
Ale klient jak widzi ofertę to ma info: dostawa na jutro - też ciekawe nie
@Halfrunt na dostawę 5 dni roboczych, na odpowiedź na reklamację 30 dni roboczych. I po takim okresie, jeśli paczka ma status zaginionej zwykle jest uznawana oficjalnie za utraconą.
@Halfrunt
5 dni roboczych, a to ciekawe
Jak nadajesz po godz. 12.00 - to traktowane jest jako nadanie następnego dnia roboczego więc w takich przypadkach można mówić nawet o 6 dniach roboczych (8-10 dniach kalendarzowych)
Ale klient jak widzi ofertę to ma info: dostawa na jutro - też ciekawe nie
Pozwalają na to specjalne algorytmy predykcji Allegro.
Prawidłowość ich działania nie podlega żadnej obiektywnej weryfikacji. Legenda głosi, że napisały się same, a teraz działają automatycznie i nie ma nad nimi kontroli.
@Halfrunt dobra rada na przyszłość, by nie być zdanym na łaskę Allegro, co do poznania losów przesyłki - kopiuj sobie numer przesyłki z listu przewozowego ale ten UPS-u. Wtedy na stronie UPS masz aktualne i bardziej szczegółowe info, a i zadzwonić na infolinię UPS-u możesz. 😎 Numer masz w polu "UPS STANDARD TRACKING". Numer ten możesz sobie dopisać w notatce przy zamówieniu.
Tracking w zamówieniu na Allegro pominę milczeniem, po co mam się brzydko wyrażać. Tak tylko dodam, że w starym WzA było szczegółowe i dokładne info, w nowym "nie da się"...
P.S.
@Halfrunt jeszcze jedna rada - jeśli chcesz być pewny by przesyłka AO szybko ruszyła w drogę (podjazdy do automatów i punktów AO różnie wyglądają), a masz w pobliżu sortownię UPS, to możesz tam nadać. Tam nawet jak nadasz do 17 czy 18 (zależnie jak pracują), to tego samego dnia ruszy w trasę.
Ewentualnie UPS Access Point, niektóre nadania tego samego dnia mają nawet do 15:30 czy 16:30 - na stronie UPS jest info przy takowych punktach.
@medalik_2009 @ Dzieki za informacje, zapewne skorzystam, numery UPS znalazłem na zapisanych etykietkach, które wcześniej drukowałem i zastanawiało mnie czy można boxy z punkami UPS łączyć, bo jak wcześniej box działał to tych UPS nie zaczytywał, może odwrotnie się da.
@Halfrunt
Tam masz 3 kody na etykiecie - 1 QR i 2 kreskowe. Ten dłuższy kod kreskowy, na dole to jest kod przesyłki UPS.
@A3dam świetny tekst:
"Prawidłowość ich działania nie podlega żadnej obiektywnej weryfikacji. Legenda głosi, że napisały się same, a teraz działają automatycznie i nie ma nad nimi kontroli."
Będe cytował go klientów Allegro żądających wyjaśnień od sprzedawcy i posiadających pretensje oraz muchy w nosie.
@Halfrunt sprawdziliśmy i obie przesyłki są w drodze, obecnie są w magazynie UPS 🙂
Potwierdzam ogromne problemy z Allegro One Box.
"Mamy w tym momencie błąd techniczny związany z funkcją Wysyłaj z Allegro.
Przepraszamy za niedogodności, w niedługim czasie wszystkie błędy będą wyeliminowane.
Pozdrawiam
// Rafal [edycja]
Zespół Allegro"
Po pierwsze niczego nie naprawiono. Etykiety nie chcą się drukować, Box nie chce przyjmować paczek, brakuje danych śledzenia. Dział obsługi oszukuje że przyśle kuriera zamiast popsutego BOXa, a kurier nie zjawia się. W szczegółach zamówienia "Brak przesyłek dla tego zamówienia", choć przesyłka nadana i ma numer. Co za dno!
Po drugie Allegro potwierdza błąd, ale nie usuwa ze statystyk liczenia jakości paczek, których dotyczą problemy techniczne i odrzuca reklamacje. To jest totalne szambo i traktowanie klientów jak śmieci. Z wielką radością przenoszę sprzedaż na inne serwisy, gdzie klient jest traktowany z szacunkiem, a zasadne reklamacje są uwzględniane.
A przy okazji: Zielone BOXy miały byś lepsze od Inpost a są trzy razy gorsze. Miały być bezszelestne, a trupa można obudzić, miały mieć boczne skrytki na długie przedmioty, a nie mają, ekran dotykowy wymaga obsługi młotem. Ktoś pomylił ekran dotykowy z ekranem czołgowym, w dodatku szybkość systemu przypomina komputer XT z lat 80tych. Miała być zaimplementowana szybka zmiana gabarytu, a nie ma. Pomocy technicznej przy maszynie brak. Kolejna przewaga Inpost, który zdalnie może pomóc. W dodatku maszyna BOX zawiesza się i nie zawsze działa. Trzeba chodzić po kilka razy żeby ja uprosić do przyjęcia paczki. Zielona tandeta, ale jako stojak pod rośliny może być.