Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nadałem paczkę o numerze ALE000022D80EB0, która od 22 dni nie została doręczona. Gdzie mogę szukać pomocy?
@embesklep do rekordu jeszcze sporo brakuje @Allegro_One prawda ,że się nie mylę ?
@embesklep Sprawdzamy co się dzieje z przesyłką. Wrócimy tutaj z odpowiedzią.
nie wiem czy wiecie ale wg badan przeprowadzonych przez allegro aż 97% paczek jest dostarczana następnego dnia 🙂
@Client:80340374w tych badaniach nie brał udziału @Allegro_One ich skuteczność jest poza skalą , jak rtęć w Odrze .😁
@mdrogeria te 3 % to allegro one a reszta przewoźników dostarcza na drugi dzień 😄
Dzień dobry. Nadal nie otrzymałem odpowiedzi. Czy mam czekać kolejne 22 dni?
@embesklep nie 🙂
Przesyłkę uważa się za utraconą, jeżeli doręczenie lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia lub możliwości odebrania w Punkcie Obsługi Klienta lub Automacie Paczkowym nie nastąpiło w terminie 30 dni od dnia jej nadania.
Nadawca albo Adresat mogą zgłosić reklamację elektronicznie pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt, a także w inny sposób przewidziany przepisami Prawa pocztowego.
@embesklep, prosimy, złóż reklamację przez ten formularz.
Dziękuję. Wasza pomoc jest nieoceniona!