Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. Pomyliłam zwroty bo były podobne. Oboje odesłali je już do mnie (jeden na mój koszt) wszystko było wysyłane OneBox Allegro, jak je teraz wysłać OneBoxem już do poprawnych adresatów? Jestem smart, oczywiście zapłacę jeśli jest taka konieczność, no i to wszystko trwało tyle, że może dojść po terminie zwrotu. Co robić? Jak odesłać OneBoxem?
Hej @luissa! Przede wszystkim poinformuj proszę sprzedających o tym co si stało, żeby wiedzieli, że przesyłki mogą dojść później. Przykro mi, ale o jednego zamówienia Smart! przysługuje jeden darmowy zwrot, więc w takiej sytuacji powinnaś nadać te przesyłki do sprzedających odpłatnie poza Allegro, korzystając dowolnej metody dostawy, napisz proszę na przesyłce numer zwrotu, żeby sprzedającym było łatwiej je zidentyfikować.
Obie strony wiedzą o tym, bo odesłały mi na moją prośbę ponownie przedmioty. Dzięki, odsyłam więc tradycyjnie 🙂
Skontaktuj się ze sprzedającym i wszystko wyjaśnij, błąd jest po twojej stronie, następne odesłanie zapewne będzie płatne.