Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam przez co zmniejsza się poziom jakości codziennie. I nie pokazuje przez co zmiesza się poziom. Nawet jeżeli pobierze raport jakości
szybka wysyłka , niewiele możesz zrobić w tym obszarze .
@TurboFix_ możesz to sprawdzić w zakładce Jakość sprzedaży, gdy włączysz porównanie z poprzednim dniem. Punkty ujemne są w mierze Średni czas odpowiedzi. To nie oznacza, że punkty zostały odjęte, tylko że jest ich o 5 mniej, niż wczoraj.
W tej mierze sprawdzamy średni czas, w którym kupujący otrzymali od Ciebie pierwszą odpowiedź na wiadomości wysłane w ciągu ostatnich 30 dni przez opcję Zadaj pytanie dostępną na stronie oferty oraz wiadomości w Dyskusjach założonych w ciągu ostatnich 30 dni.
Obecnie Twój wynik to 85 punktów, czyli o 5 punktów mniej niż wczoraj. Wynika to z tego, że w dziennym porównaniu jeszcze wczoraj liczyły się odpowiedzi sprzed 30 dni, a wtedy miałeś o 5 punktów więcej.