Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Standardowo jak to ma miejsce dla przesyłek Allegro One - kurier postanowił wczoraj się u nas nie zjawić, sprawa została zgłoszona do allegro i otrzymałem informację, że przesyłki nie będą się wliczały do statystyk. Ku mojemu ... nie w sumie to w ogóle nie jestem zdziwiony bo nigdy ich nie wykreślacie ze statystyk mimo reklamacji to po co wasi pracownicy kłamią podczas kontaktu, że to zrobicie?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Allegro_One
@sl-aw-ek bez podania szczegółów sprawy nie mogę odnieść się do Twojego zgłoszenia. Nie mam pojęcia kto i w jakiej sprawie przekazał Ci taką wiadomość, ani dlaczego zakładasz, że to kłamstwo.
@la_nika No więc odgrzebiemy stary temat, bo to na pewno ja zmyślam.
zgłoszenie nr - 24040222
Odpowiedź z dnia 15.06.2022 11:02
"Dodatkowo otrzymałem informację, że brak możliwości zamówienia podjazdu kuriera wynika z błędu technicznego, który jest naprawiany. Oba zamówienia zgłosiłem już do wykluczenia z jakości sprzedaży. Jeżeli pojawiły się jakieś nowe, poproszę o ich numery i je również zgłoszę."
Odpowiedź z godziny 11:21:
"Otrzymałam informację, że wskazane zamówienia nie zostaną wykluczone z Jakości Sprzedaż, ponieważ nie stanowią nawet 1% wszystkich zamówień z ostatnich 30 dni i nie mają wpływu na wskaźniki."
Teraz kontakt dotyczył przesyłek:
ALE00002EA72A5D
ALE00002EA90F6E
Odpowiedź pracownika allegro na brak podjazdu kuriera:
"Rozumiem Państwa sytuację, mimo wszystko po konsultacji jeżeli UPS przyzna, że podjazd nie został wykonany z powodu braku dyspozycyjności, zamówienia zostaną wykluczone."
Sprawdzam dziś statystyki ^^ Przesyłki oczywiście uwzględnione w statystykach i nie są nadane w terminie.
Żałuje, że to nie było przez formularz kontaktowy tylko przez Messenger (na kontakt zwykle czeka się 2 dni na odpowiedź w sprawie Allegro One xD ) bo nie mam żadnego numeru sprawy, ale tu ciekawa dyskusja się wywiązała.
Mieliśmy zaczekać do godziny 16:00 na kuriera, ale "Kurier może pojawić się troszkę później" ale ... w przypadku jeżeli ten kurier nie odbierze to:
"Wtedy możemy skonsultować sprawę z UPS dlaczego podjazd nie został zrealizowany lub jeżeli mają Państwo możliwość, mogą Państwo nadać przesyłkę w punkcie Allegro One lub w zielonym automacie paczkowym."
Zgodnie z instrukcją zaczekaliśmy do 16, później specjalnie jechałem z tymi przesyłkami do punktu tylko po to by kurier z punktu również ich nie odebrał 🤣
@la_nika Będzie post pod postem sprawa dotyczy tylko pobieżnie przesyłek Allegro One, ogólnie dużo osób skarży się, że jak ustawi czas nadania w ofercie na 3 dni to wasz wspaniały algorytm bierze pod uwagę historię nadań i oblicza przybliżony czas dostawy na 2 dni bo tak.
Numer paczki - ALE00002A3DEC1B - powinno wystarczyć by zapoznać się z zamówieniem, data nadania 5.09.2022 data doręczenia w systemie allegro 15.09.2022 - przewidywany czas dostawy to 2 dni. Przecież to jedyna paczka Allegro One w tej ofercie więc średni czas dostawy to nie D+1 tylko D+9 to gdzie jest ten słynny algorytm który sprawdza historię?
Nie chce mnie się bo ja jestem bardzo leniwy, ale mam nowy wspaniały pomysł, allegro powinno udostępnić możliwość edycji czasu wysyłki dla wybranego przewoźnika - każdy ustawi dla Allegro One +7 czy tam +14 dni względem innych firm i jakoś to będzie (szkoda tylko, że algorytm tego nie uwzględni)
@la_nika
ALE00003014EB53, ALE0000301573C6, ALE00003015F940
Będzie kurier dziś po paczki?
@sl-aw-ek masz nauczkę , a dalej w to brniesz ...... co najmniej dziwne .
@sl-aw-ek Jeśli masz zlecenie podjazdu kuriera dla tych przesyłek to nie widzę powodu, dlaczego kurier miałby się nie zjawić. Gdyby się jednak nie pojawił, wówczas napisz proszę ponownie, a będziemy to wyjaśniać.
@_HolaOla_ Po co się z państwem kontaktować, może mi Pani wyjaśnić?
Zgłoszenie - 26437042 - Kurier nie odebrał przesyłek odpowiedź allegro:
"Widzę, że kurier finalnie zjawił się po odbiór przesyłek, dlatego nie mogę uznać Państwa reklamacji."
hahaha xD
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Allegro_One
Czy doczekam się odpowiedzi?
Zlecenia utworzone przed godziną graniczną, paczki nie odebrane wliczone do statystyk, pracownicy allegro obiecują, że tak nie będzie ...
@sl-aw-ek przykro mi, ale jeśli nie mam informacji jakich zamówień i przesyłek, ani nawet jakiego konta to dotyczy to nie jestem w stanie tego zweryfikować. Rozumiem, że wyjaśniasz to z nami e-mailowo, więc poczekaj proszę na wiadomość w tej sprawie.
Wyżej są podane numery przesyłek.
Zamówienia numer:
97fc5271-39d0-11ed-af45-99b4b46dc84b
eb2f30d6-39ac-11ed-8363-e74bfc274abd
Numer zgłoszenia - 26437042
Otrzymałem już odpowiedź, z której wynika, że dzień w którym kurier odbiera przesyłki nie ma znaczenia, odebrał (z punku odbioru a nie z adresu) i wszystko jest ok. To, że w dzień w którym Państwo deklarujecie, że paczki będą już u kupujących to też bez znaczenia.
@sl-aw-ek Masz prawo nie zgodzić się z decyzją reklamacyjną i odwołać się od niej w ciągu 14 dni. Opisz rzeczowo swoje stanowisko i poczekaj na odpowiedź pracownika zajmującego się reklamacjami.
@ko_alka Przepraszam jak rzeczowo można nie zgodzić się z decyzją jeżeli:
- Składa się reklamację której podstawą jest nieodebranie w terminie przesyłek.
-Otrzymuje się odpowiedź - "Widzę, że kurier finalnie zjawił się po odbiór przesyłek, dlatego nie mogę uznać Państwa reklamacji."
jeszcze chciałbym wyjaśnić kwestię kontaktu z dnia 22 września 2022 w trakcie którego zostaliśmy poinformowani, że te zamówienia zostaną wykreślone (zrzut ekranu w załączniku).
Rozumiem, że odbiór dnia następnego paczek z punktu (nadanych po godzinie 17) świadczy o pełnej dyspozycyjności kuriera w dniu poprzednim?
W ogóle to chyba bardziej powinienem reklamować tę rozmowę bo traciłem czas, bo tak.
1) Edukuję pracownika allegro, że przesyłki nie zostaną wykreślone a tam się ktoś kłóci, że jak kurier nie odbierze.. proszę do 16 zaczekać na pewno kurier przyjedzie - a tu ani kuriera ani wykreślenia zgodnie z tym co pisałem.
2) Tam pada propozycja przyjęcia tej reklamacji i wszystko spoko, a w odpowiedzi na reklamację - "Wyjątkowo wydam decyzję do dwóch przesyłek w jednym zgłoszeniu reklamacyjnym. W przyszłości proszę, aby składać reklamację do każdej przesyłki osobno." - no to co ja miałem zrobić, przecież to pracownik allegro wprowadzał te reklamacje do systemu.
3) To też dobre - w trakcie kontaktu ktoś podsyła :
ALE00002EA72A5D - podjazd 2022-09-22 09:52 - 16:00
ALE00002EA90F6E - 2022-09-22 10:06 - 16:00
Na stronie informacja, że zlecenia do 11 realizowane tego samego dnia a w odpowiedzi na reklamację:
"Proszę pamiętać, że ustawiając zlecenie podjazdu kuriera - jest to proponowana data i godzina podjazdu kuriera a nie gwarantowana"
No to takie mało poważne, podczas kontaktu zamiast prosić o czekanie do 16:00 proponowania przyjęcia reklamacji trzeba prosto z mostu w stylu "Przepraszamy ale te wszystkie zapewnienia to tylko taki marketing, kurier będzie kiedy będzie i luz nikomu się nie spieszy"
@ko_alka @la_nika
Ciekawe która z Pań teraz będzie miała za mało szczegółów 🤣
A jakby ktoś tam chciał kontakt z fb odszukać - to jest z dnia 22.09.2022 14:11 - był potwierdzany sms kodem.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zrzut ekranu (potwierdzenie poprawnego zlecenia podjazdu kuriera)
Dzisiejsza odpowiedź allegro w tej samej sprawie:
Odpowiedź na zgłoszenie nr "27011990"
Dzień dobry,
dziękuję Państwu za cierpliwość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.
Nie zamówili Państwo podjazdu kuriera, dlatego kurier nie przyjechał po paczki. Nie ma numerów zlecenia dla paczek.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.
@la_nika to który z konsultantów ma rację? A może oboje piszą prawdę (żaden nie kłamie) i zlecenia jednocześnie były poprawnie wygenerowane oraz nie były i dlatego paczki nie zostały odebrane?
@sl-aw-ek rozumiem, że jesteś zdenerwowany tą sytuacją. Widzę, że ta sprawa jest konsultowana i wyjaśniana z przewoźnikiem, więc muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. Poczekaj proszę na naszą odpowiedź w sprawie nr 27011990.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ja nie jestem zdenerwowany tylko zażenowany, w jednej i tej samej sprawie dostaje przedziwne odpowiedzi.
Zgłoszenie FB:
Kurier dziś przyjedzie do 16:00 albo troszkę później proszę czekać zlecenia się poprawnie wygenerowały.
Zgłoszenie 26437042:
Kurier finalnie zjawił się po przesyłki wszystko jest ok
Zgłoszenie 27011990:
Nie było żadnego zlecenia
Przy następnym zgłoszeniu pewnie dostanę odpowiedź, że przesyłka nie została nadana.
Mam dokładnie takie same spostrzeżenia. Jako sprzedawcy mamy dokładać kolejne "dziwne" sposoby wysyłki. Kurier nie przyjeżdża jak już trafi to trzy dni po nadaniu. Ostatnio przyjechał (obcokrajowiec) i pół godziny wisiał na telefonie, nie wiedział w jakiej firmie jest zatrudniony.