Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka ma opóźnienie, Kupujący z tego powodu otworzył Dyskusję. Co ja muszę odpowiedzieć klientowi? nr przesyłki: A0003NAGN2
@prawdziwy-paski najlepiej w ofercie umieścić informację o kiepskiej jakości usługi , zawsze to jakiś punkt zaczepienia w takich sytuacjach, możesz to zrobić w zakładce ,, dodatkowe informacje o dostawie ,,
Przeproś klienta , napisz ,że już piszesz interwencję i poczekaj na wypociny
@prawdziwy-paski Sprawdzamy co się stało z tą przesyłką. Odezwiemy się tutaj, kiedy uda nam się coś ustalić.
Nie jestem ''Expertem Allegro'' ale dobrze radzę wyrzuć z oferty ta formę dostawy. Miłego Dnia
@prawdziwy-paski Będziemy wyjaśniać tę sprawę w korespondencji mailowej. Powinieneś już otrzymać od nas wiadomość.
Miszczu Allegro One zwanym expertem powinieneś tłumaczyć klientowi w dyskusji dlaczego znowu Wasza cudowna i najlepsza oferta dostawy zawiodła, ciekawe kto beknie jak klient walnie negatywa
@maxzuczek widzę w Tobie godnego następcę ... tak trzymaj ! 😀 , mnie się już znudziło , żadnych efektów , szkoda palce o klawiaturę obijać .
mdrogeria Witam, zauważyłem brak aktywności, ale to Wy mnie zmotywowaliście żeby się zalogować na gadane i zachwalać Łany
Za chwilę powinny się pojawić ogłoszenia w stylu: '' Zatrudnimy experta od Łanów. Zakres obowiązków: dyspozycyjność 24 h przez 365 dni w roku, poszukiwanie zaginionych przesyłek, udzielanie odpowiedzi na dyskusje pytania, żale klientów, negocjacje w sprawie anulowania negatywnych komentarzy. Wynagrodzenie pakiet wyróżnień i monety Allegro
Usluga transportu moze zostac zrealizowana szybko, tanio, dobrze. Idealny przewoznik zapewnia wszystkie 3 jakosci, dobry 2, kiepski 1. Onebox nie uzyskal klasyfikacji do wziecia udzialu w badaniu jakosci.