Paczka do dnia dzisiejszego przeleżała się w punkcie.
Odebrałem, wyśle na swój koszt Inpostem
Paczka została przygotowana 21go.
W systemie miałem informację, że kurier pojawi się między 13 a 16. Co nie nastąpiło.
Czemu nie macie tego w systemie - nie wiem.
Zadzwoniłem na waszą infolinię. Powiedziano mi, że paczki nie ma w systemie, ale mogę ją zanieść do punktu allegroOne.
Zaniosłem 22go do punktu. Paczka została przyjęta BEZ UWAG.
Obniżyliście mi rating sprzedaży, nie otrzymałem informacji zwrotnej odnośnie paczki, która fizycznie została przyjęta, ale nie została wysłana.
Gdyby nie klient, któremu brakowało tego za co zapłacił a wy mieliście dostarczyć, paczka byłaby w punkcie dalej.
Moje oczekiwania w tej sytuacji:
1. Wyjaśnicie klientowi wasze nieogarnięcie.
2. Podniesiecie rating do poprzedniego poziomu.
3. Powstrzymacie się od naliczania jakiejkolwiek prowizji od tej transakcji. Paczkę wyślę tak jak to robiłem dotąd - przez InPost. Oni działają sprawnie,a jak coś zgubią- natychmiast mogą dojść co poszło nie tak.