anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka nie dotarła do klienta

Siman_books
#7 Wielbiciel#

Wysłana 22 stycznia z paczkopunktu, jako że zamówiony kurier się nie zgłosił.

AW000YR6R1
Zdexydowanie lepiej współpracuje się z inpostem

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Siman_books Przykro mi, ale nie wyszukuję takiej przesyłki. Czy numer jest poprawny?

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Siman_books
#7 Wielbiciel#

IMG_1577.jpg

oznacz moderatorów

Siman_books
#7 Wielbiciel#

Rozmawiam już o tym z infolinią. Wysłałem im naklejkę i punkt, z którego paczka została nadana

oznacz moderatorów

Siman_books
#7 Wielbiciel#

kupujący twierdzi, że paczka z podanym kodem nie zostałą wysłana

oznacz moderatorów

Siman_books
#7 Wielbiciel#

Paczka do dnia dzisiejszego przeleżała się w punkcie.
Odebrałem, wyśle na swój koszt Inpostem

Paczka została przygotowana 21go.

W systemie miałem informację, że kurier pojawi się między 13 a 16. Co nie nastąpiło.
Czemu nie macie tego w systemie - nie wiem.
Zadzwoniłem na waszą infolinię. Powiedziano mi, że paczki nie ma w systemie, ale mogę ją zanieść do punktu allegroOne.
Zaniosłem 22go do punktu. Paczka została przyjęta BEZ UWAG.
Obniżyliście mi rating sprzedaży, nie otrzymałem informacji zwrotnej odnośnie paczki, która fizycznie została  przyjęta, ale nie została wysłana.
Gdyby nie klient, któremu brakowało tego za co zapłacił a wy mieliście dostarczyć, paczka byłaby w punkcie dalej. 
Moje oczekiwania w tej sytuacji:
1. Wyjaśnicie klientowi wasze nieogarnięcie.
2. Podniesiecie rating do poprzedniego poziomu.
3. Powstrzymacie się od naliczania jakiejkolwiek prowizji od tej transakcji. Paczkę wyślę tak jak to robiłem dotąd - przez InPost. Oni działają sprawnie,a jak coś zgubią- natychmiast mogą dojść co poszło nie tak.
oznacz moderatorów